Goede monteur en winkel gezocht
er zit en snelle FS1 uitlaat onder, de carb had een snelle sproeier, inlaat is on 16mm. Ik dacht dat deze combinatie mij wel iets vooruit zal helpen.
Ik ga nu eens zien wat te doen. Ik hoef er geen 80 mee te kunnen rijden, maar 60/65 lijkt mij wel verstandig om in het verkeer mee te komen.
45 slaat nergens op, ik moet hier permanent fietspad af/ fietspad op, en de vriendelijke autorijders komen dan altijd heeel dichtbij als ik met 45 over de weg rijd.
Ik wil het blokje niet helemaal ombouwen, want het is een originele. Zit wel een nieuwe zuiger in trouwens.
Weet iemand zo de maat sproeier die erin zou moeten zitten?
Dank, grz
Ik ga nu eens zien wat te doen. Ik hoef er geen 80 mee te kunnen rijden, maar 60/65 lijkt mij wel verstandig om in het verkeer mee te komen.
45 slaat nergens op, ik moet hier permanent fietspad af/ fietspad op, en de vriendelijke autorijders komen dan altijd heeel dichtbij als ik met 45 over de weg rijd.
Ik wil het blokje niet helemaal ombouwen, want het is een originele. Zit wel een nieuwe zuiger in trouwens.
Weet iemand zo de maat sproeier die erin zou moeten zitten?
Dank, grz
-
- 5000km gereden
- Berichten: 6140
- Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:14
- Locatie: Mechelen
OK, ondertussen een heeeeeleboel wijzer geworden. Heb een 2RU cilinder, maar een 3E9 blok eronder. Hier ben ik achter gekomen omdat ik de 2RU op Marktplaats heb gezet
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... staat.html
ik vraag mij nu af wat ik het beste kan doen om hem qua cilinder aanpassing harder te laten lopen. Iemand een tip, zonder dat ik hem op moet voeren (wat voor type cilinder zou hier het beste bij passen, en wat voor kop moet ik er dan op zetten?)
Alvast dank en groetjes.
Mats
PS als ik hem gewoon 65 kan laten lopen, gaat hij gelijk weer van MP af. Ik wil geen gezeur met een 60/70 cc kit hebben, dus hij met gewoon met een goede setting deze snelheid halen...
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... staat.html
ik vraag mij nu af wat ik het beste kan doen om hem qua cilinder aanpassing harder te laten lopen. Iemand een tip, zonder dat ik hem op moet voeren (wat voor type cilinder zou hier het beste bij passen, en wat voor kop moet ik er dan op zetten?)
Alvast dank en groetjes.
Mats
PS als ik hem gewoon 65 kan laten lopen, gaat hij gelijk weer van MP af. Ik wil geen gezeur met een 60/70 cc kit hebben, dus hij met gewoon met een goede setting deze snelheid halen...

- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
mats1 schreef:OK, ondertussen een heeeeeleboel wijzer geworden. Heb een 2RU cilinder, maar een 3E9 blok eronder. Hier ben ik achter gekomen omdat ik de 2RU op Marktplaats heb gezet
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... staat.html
ik vraag mij nu af wat ik het beste kan doen om hem qua cilinder aanpassing harder te laten lopen. Iemand een tip, zonder dat ik hem op moet voeren (wat voor type cilinder zou hier het beste bij passen, en wat voor kop moet ik er dan op zetten?)
Alvast dank en groetjes.
Mats
PS als ik hem gewoon 65 kan laten lopen, gaat hij gelijk weer van MP af. Ik wil geen gezeur met een 60/70 cc kit hebben, dus hij met gewoon met een goede setting deze snelheid halen...
Mij lijkt die prijs erg scherp als alles zoals beschreven in het bericht er op zit, heel mooi 2rutje hoor!!
Ik ben nog opzoek naar een aantal onderdelen, http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... 3D%3D&df=1, ook voor een 2ru... Als je iets heb liggen voor me, PM dan even...
Yamaha Fs1 2ru
Yamaha Fs1 3e9
Yamaha Fs1 3e9
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23444
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
mats1 schreef:OK, ondertussen een heeeeeleboel wijzer geworden. Heb een 2RU cilinder, maar een 3E9 blok eronder. Hier ben ik achter gekomen omdat ik de 2RU op Marktplaats heb gezet
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... staat.html
ik vraag mij nu af wat ik het beste kan doen om hem qua cilinder aanpassing harder te laten lopen. Iemand een tip, zonder dat ik hem op moet voeren (wat voor type cilinder zou hier het beste bij passen, en wat voor kop moet ik er dan op zetten?)
Alvast dank en groetjes.
Mats
PS als ik hem gewoon 65 kan laten lopen, gaat hij gelijk weer van MP af. Ik wil geen gezeur met een 60/70 cc kit hebben, dus hij met gewoon met een goede setting deze snelheid halen...
Wat wil je nu? je brommer verkopen of opvoeren?
Yamaha Sheriff 1981
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23444
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
-
- 2500km gereden
- Berichten: 4203
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
- Locatie: almere(vh hilversum)
- Contacteer:
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23444
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam