Ik heb al jaren een fs1 en heb me ooit wel op het forum vertoond maar dat is alweer lang geleden Nu ben ik weer begonnen met het rijdend maken van mijn fs1, en nu loop ik tegen het volgende aan:
Mijn kickstartas heeft een beetje afgeronde spiebanen en de kickstarter zelf blijkbaar ook. je raad het al: de kickstarter heeft niet genoeg grip op de as...
is dit nog een beetje makkelijk op te lappen of wordtd at gewoon een nieuwe as/kickstarter? Zijn hier trucjes voor?
Wil iets niet goed vast? Las het dan maar vast
dus jij bent die beunhaas die kickstarters, schakelpookjes en voortandwielen vast last!!
Ik heb al jaren een fs1 en heb me ooit wel op het forum vertoond maar dat is alweer lang geleden Nu ben ik weer begonnen met het rijdend maken van mijn fs1, en nu loop ik tegen het volgende aan:
Mijn kickstartas heeft een beetje afgeronde spiebanen en de kickstarter zelf blijkbaar ook. je raad het al: de kickstarter heeft niet genoeg grip op de as...
is dit nog een beetje makkelijk op te lappen of wordtd at gewoon een nieuwe as/kickstarter? Zijn hier trucjes voor?
Wil iets niet goed vast? Las het dan maar vast
dus jij bent die beunhaas die kickstarters, schakelpookjes en voortandwielen vast last!!
Mjn 2f2 kwam uit Emmen had ook een of andere malloot de linkercrank aan de achterbrug vastgelast moest ik eerst een haakse slijper kopen om de boel weer op orde te krijgen.
Hmmmmm Wijster ligt dat ook niet ergens in Drenthe?
miran72 schreef:Mjn 2f2 kwam uit Emmen had ook een of andere malloot de linkercrank aan de achterbrug vastgelast moest ik eerst een haakse slijper kopen om de boel weer op orde te krijgen. Hmmmmm Wijster ligt dat ook niet ergens in Drenthe?