Gladde kickstartas

Alles over de techniek en sleutelen
Fyer

Re: Gladde kickstartas

Bericht door Fyer »

athenayamaha schreef:
maartuh schreef:Hallo,

Ik heb al jaren een fs1 en heb me ooit wel op het forum vertoond maar dat is alweer lang geleden
Nu ben ik weer begonnen met het rijdend maken van mijn fs1, en nu loop ik tegen het volgende aan:

Mijn kickstartas heeft een beetje afgeronde spiebanen en de kickstarter zelf blijkbaar ook.
je raad het al: de kickstarter heeft niet genoeg grip op de as...

is dit nog een beetje makkelijk op te lappen of wordtd at gewoon een nieuwe as/kickstarter? Zijn hier trucjes voor?
Wil iets niet goed vast? Las het dan maar vast :P

dus jij bent die beunhaas die kickstarters, schakelpookjes en voortandwielen vast last!! :evil: :evil:
athenayamaha
500km gereden
500km gereden

Re: Gladde kickstartas

Bericht door athenayamaha »

Fyer schreef:
athenayamaha schreef:
maartuh schreef:Hallo,

Ik heb al jaren een fs1 en heb me ooit wel op het forum vertoond maar dat is alweer lang geleden
Nu ben ik weer begonnen met het rijdend maken van mijn fs1, en nu loop ik tegen het volgende aan:

Mijn kickstartas heeft een beetje afgeronde spiebanen en de kickstarter zelf blijkbaar ook.
je raad het al: de kickstarter heeft niet genoeg grip op de as...

is dit nog een beetje makkelijk op te lappen of wordtd at gewoon een nieuwe as/kickstarter? Zijn hier trucjes voor?
Wil iets niet goed vast? Las het dan maar vast :P

dus jij bent die beunhaas die kickstarters, schakelpookjes en voortandwielen vast last!! :evil: :evil:
:oops: :oops:
miran72
500km gereden
500km gereden

Bericht door miran72 »

Mjn 2f2 kwam uit Emmen had ook een of andere malloot de linkercrank aan de achterbrug vastgelast moest ik eerst een haakse slijper kopen om de boel weer op orde te krijgen.
Hmmmmm Wijster ligt dat ook niet ergens in Drenthe?
Wimmel O
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Wimmel O »

heb hier ook een los blok waar een crank van het het trapsysteem op de kickstartas is gelast :evil: :lol:
athenayamaha
500km gereden
500km gereden

Bericht door athenayamaha »

miran72 schreef:Mjn 2f2 kwam uit Emmen had ook een of andere malloot de linkercrank aan de achterbrug vastgelast moest ik eerst een haakse slijper kopen om de boel weer op orde te krijgen.
Hmmmmm Wijster ligt dat ook niet ergens in Drenthe?
Ja Wijster ligt in drenthe idd :wink:
Plaats reactie