ik had de punten op 0,35mm staan, net verse punten, en stond op 1,7mm voor ontsteking, en ik kon geen diode vinden, maar dan vindt ik het raar waarom mijn andere ontsteking het wel doet die ik ernu op heb zitten want ik werd er gek van,
Punten staan wel goed opelkaar (dus niet scheef)? En 2ru ontsteking heeft zo'n inkepinkje op het vliegwiel en ergens een lipje en als die gelijk staan moeten de punten beginnen met openen.
Axel schreef:Punten staan wel goed opelkaar (dus niet scheef)? En 2ru ontsteking heeft zo'n inkepinkje op het vliegwiel en ergens een lipje en als die gelijk staan moeten de punten beginnen met openen.
ik heb deze punten uit denemarken gehaald speciaal voor de 2ru en ze sluiten recht opmekaar,
en dat lipje heb ik niet, alleen op de condensator
Ja dat lipje zit ergens "binnenin"zeg maar Maar als je de inkeping en het lipje tegenoverelkaar zet dan moeten de punten dus openen. Als ze dan al open zijn of pas een eind daarna openen weet je dus dat het daaraan ligt
ik ben er niet verder mee gegaan, maar ik denk dat de diode niet tussen zat en dus niet deed, want alleen rechtstreeks deed hij het, ma ik heb nog een andere draadboom dus dat moet wel goed komen, waar niet aan geknoeid is
Met de 2RU ontsteking deed hij het niet op de huidige draadboom maar misschien wel met de andere, maar dat doe ik later pas als mijn 2RU weer in elkaar zit
mijn lampen heb ik sinds dat ik er een 12volt van gemaakt heb niet hoeven te vervangen, en voor heb ik een halogeen H3 erin zitten , alleen de knipperlicht lampjes gaan wat vaker stuk dan alle andere