vaste cilindrisch stuk in achterbrug

Alles over de techniek en sleutelen
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Tombo schreef:Ja, als je het recontrueert, ik had eerder de achterbrug proberen te verlengen en te verlagen. Dat is veel meer race-achtiger 8) Dat kan opzich nog steeds. Die kreidler veren gebruiken, en de achterbrug verlengen

Je had ook een Duitse FS1 achterbrug kunnen pakken, die zijn 30mm langer ongeveer :wink:
firenzo

Bericht door firenzo »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

paar foto's...
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Niels schreef:
Tombo schreef:Ja, als je het recontrueert, ik had eerder de achterbrug proberen te verlengen en te verlagen. Dat is veel meer race-achtiger 8) Dat kan opzich nog steeds. Die kreidler veren gebruiken, en de achterbrug verlengen

Je had ook een Duitse FS1 achterbrug kunnen pakken, die zijn 30mm langer ongeveer :wink:

NOg langer bedoel ik dan :)
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Waarom heb je niet gewoon een stukje uit je uitlaatophangbeugel en/of frame gehaald? :P
firenzo

Bericht door firenzo »

heb ik idd ook over zitten denken, maar omdat mijn kader net was gespoten had ik geen zin om daar in te zitten slijpen.
moet je daar trouwens ook niet het contactje voor het remmlicht aanhangen?

gr
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Het contact voor het remlicht zit bij 1 van de blokophangbouten of in de achterbrug.
Hoe loopt je remstang nu trouwens? Haalt ie dat nog wel?
firenzo

Bericht door firenzo »

die past nog, de afstand van de midden-as tot het wiel blijft ongeveer evenlang door de vaste lengte van de achterbrug.
enkel zal de hoek aangepast worden van de brug tov het kader, waardoor het mss wel wat kan schelen...
moest ze niet passen, dan gebruik ik één van mijn zundapp onderdelen die zijn langer en even dik...

gr
Plaats reactie