Tombo schreef:Ja, als je het recontrueert, ik had eerder de achterbrug proberen te verlengen en te verlagen. Dat is veel meer race-achtiger Dat kan opzich nog steeds. Die kreidler veren gebruiken, en de achterbrug verlengen
Je had ook een Duitse FS1 achterbrug kunnen pakken, die zijn 30mm langer ongeveer
Tombo schreef:Ja, als je het recontrueert, ik had eerder de achterbrug proberen te verlengen en te verlagen. Dat is veel meer race-achtiger Dat kan opzich nog steeds. Die kreidler veren gebruiken, en de achterbrug verlengen
Je had ook een Duitse FS1 achterbrug kunnen pakken, die zijn 30mm langer ongeveer
heb ik idd ook over zitten denken, maar omdat mijn kader net was gespoten had ik geen zin om daar in te zitten slijpen.
moet je daar trouwens ook niet het contactje voor het remmlicht aanhangen?
die past nog, de afstand van de midden-as tot het wiel blijft ongeveer evenlang door de vaste lengte van de achterbrug.
enkel zal de hoek aangepast worden van de brug tov het kader, waardoor het mss wel wat kan schelen...
moest ze niet passen, dan gebruik ik één van mijn zundapp onderdelen die zijn langer en even dik...