Algemene vragen en antwoorden over de FS1
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 30 mar 2008, 21:07
de linker is champion maar geeft wel goed het verschil aan
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 30 mar 2008, 21:07
ik ben aan het werken voor de FS50 pijp dus het moet gewoon eerst even wachten, en een fs1 pijp kan ik er niet meer onder stoppen wegens een te korte wartel dat er op zit
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 30 mar 2008, 21:09
de rechter is een platinum bougie van NGK
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 30 mar 2008, 21:12
Wat een lange schachten trouwens
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 30 mar 2008, 21:13
zijn ook voor 4takt motoren
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 30 mar 2008, 21:14
Wat een onzin, lange schacht zit ook in een 2-takt
Dat ligt er maar net aan hoe je cilinderkop ontworpen is.
Dit is gewoon een lange schacht bougie
Laatst gewijzigd door
Tombo op 30 mar 2008, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 30 mar 2008, 21:14
ja deze werken gelijk als een zuiger stop, kan je gelijk je ontsteking afstellen.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 30 mar 2008, 21:15
mijn fout
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 30 mar 2008, 21:15
die lange schacht is voor mensen met een gat in de zuiger, de bougie geeft dan een vonk achter de zuiger voor een nog snellere reactie
ofzo....
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 30 mar 2008, 21:22
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 30 mar 2008, 21:23
ik bedoelde hoe hoog de contactpuntjes uit de schacht steekt, dat is het verschil tussen normale en een ngk r bougie
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 30 mar 2008, 21:26
huu zitten en ook contact puntjes in een bougie?
moeten deze ook 1,8 mm voor staan
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 30 mar 2008, 21:27
jonguh die dingetjes waarhet vonkie tussen zit
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 30 mar 2008, 21:28
mpro09 schreef: jonguh die dingetjes waarhet vonkie tussen zit
Maar ik kan dat vonkje niet vinden bij mij, hoe ziet die eruit?
geo
Bericht
door geo » 30 mar 2008, 21:31
Tombo schreef: mpro09 schreef: jonguh die dingetjes waarhet vonkie tussen zit
Maar ik kan dat vonkje niet vinden bij mij, hoe ziet die eruit?
Opgepast, eerst laskap opzetten, anders kan je de ganse nacht met versnipperde aardappelen in een doekje gewikkeld je ogen afdekken