Wist je dat topic v3.06834348

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

hij niet, maar de kans dat er weer een gek onterecht buiten de veilige muren van een gesloten inrichting komt, is best wel groot. dus hoe triest het ook is, het zal wss niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurd.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

jeroenvans schreef:maar idd sam, daar is een 5kg poederblusser wel geschikt voor...

dat leer ik iedereen die me lief is,
brandblussers hangen overal, het zijn geen wapens, maar je kan er iemand wel effe behoorlijk mee toetakelen vanop een veilige afstand..

dat poeder schuurt en brandt vel gelijk niets anders, en als ie leeg is, kun je er nog een fijne dreun mee verkopen ook..
Laatst gewijzigd door YamaSam op 23 jan 2009, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
when men were men, and helmets were for divers
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

HotWheels schreef:knappe therapie, er is een meer dan een hoek af en toch laat men zoiets loslopen in de maatschappij, leg dat maar eens uit aan die ouders die hierdoor hun kind verloren, dat men die kerel gewoon terug loslaat, hij zal dit echt geen tweede keer meer doen want ik verzeker jullie die leeft geen dag meer !

ohjeej moordlustige belgen op het forum :shock:
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

zo zouden sommige nederlanders ook reageren als het hier was geweest, en toegegeven is de kans hier ook redelijk hoog, met al die tbsers die steeds ontsnappen...
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

uiteindelijk kan dit wel overal gebeuren...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

ik mag er niet aan denken wat er zou gebeurd zijn als de wapenwet hier à la USA zou geweest zijn :?
HotWheels
500km gereden
500km gereden

Bericht door HotWheels »

met of zonder brandblusser, maar indien met neem dan voor zo'n gast beter een co2 blusser en geen poederblusser enne .. gewicht is hetzelfde als ie leeg is
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

HotWheels schreef:met of zonder brandblusser, maar indien met neem dan voor zo'n gast beter een co2 blusser en geen poederblusser enne .. gewicht is hetzelfde als ie leeg is

:lol: :lol:
ge wilt u geen verschot slaan op zo'n idioot natuurlijk

(en welkom op het forum btw ;) )
HotWheels
500km gereden
500km gereden

Bericht door HotWheels »

thanks for welcome yamasam,
zit al een hele tijd diverse topics van jullie mee te volgen, en had liever gereageerd op een echt fs1 topic, maar de gebeurtenis hier amper 30km. vandaan hebben daar anders over beslist. wou even wat stoom aflaten.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

:cheers: oog van de storm hier, dienen aldi is hier twee km's af :shock:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

HotWheels schreef:thanks for welcome yamasam,
zit al een hele tijd diverse topics van jullie mee te volgen, en had liever gereageerd op een echt fs1 topic, maar de gebeurtenis hier amper 30km. vandaan hebben daar anders over beslist. wou even wat stoom aflaten.

heb je zelf een fs1 ofzo, kan je misschien in één keer daar een topic over maken?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
HotWheels
500km gereden
500km gereden

Bericht door HotWheels »

ik bezit inderdaad een fs1 72 street 5bak (en een kreidler rs 74), de street vorig jaar aangeschaft ondergaat momenteel een totale revisie, alles (behalve motor) uit elkaar +paint job, met tijdens de heropbouw de nadruk op originaliteit. sorry folks, voorlopig geen pics, die hebben jullie nog te goed, maar behalve de kleur (is dezelfde als die van ed en jerrow) zou de 'belgische' street folder eigenlijk als foto kunnen dienen.
de rs rijdt evengoed dus ik kan ot-ritjes maken en hoef me bijgevolg niet te haasten met de street. mogelijks start ik ooit wel een topic ivm. de revisie, maar blijft voor mij ondergeschikt op de heropbouw en het rijden, maar ik wil hiermee gewoon antwoorden op de vraag van hierboven.
HotWheels
500km gereden
500km gereden

Bericht door HotWheels »

YamaSam schreef:ik mag er niet aan denken wat er zou gebeurd zijn als de wapenwet hier à la USA zou geweest zijn :?

je zegt daar zoiets, toen die andere gek hans van temsche 2 jaar geleden in antwerpen een peuter en een oppas in koelen bloede vermoorde, vond de overheid er niet beter om de wapenwet voor de zoveelste keer aan te passen, dit tot grote ontevredenheid van de sportschutters ... wel volgens dezelfde logica moeten ze nu de (keuken)messen verbieden ... en ook de auto's na het zoveelste dodelijke ongeval ...
men snapt nog altijd niet dat het niet het wapen op zich is, maar wel degene die het wapen hanteert, die het gevaar is.

dat de overheid de legale sportschutters dus hun hobby laat, en de messen en de auto's, maar laat hun de gekken en andere criminelen opsluiten ipv. die los te laten in onze maatschappij, maar ja ... er zal wel voor dezen weer geen plaats meer geweest zijn zeker, of ... men wou hem wellicht terug integreren zeker?
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Wist je dat ik vanmiddag nog maar eens aan de gang ga met spuit plamuur, Afplaktape, hoogglans rood en matzwart? 8)
Bob
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Bob »

Wist je dat morge iemand eindelijk de DT komt ophalen 8)

WEl voor stuk minder dan ik wou maargoed ben het ding moe :lol:
Gesloten