Wist je dat topic v3.06834348
-
- 1500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
jeroenvans schreef:maar idd sam, daar is een 5kg poederblusser wel geschikt voor...
dat leer ik iedereen die me lief is,
brandblussers hangen overal, het zijn geen wapens, maar je kan er iemand wel effe behoorlijk mee toetakelen vanop een veilige afstand..
dat poeder schuurt en brandt vel gelijk niets anders, en als ie leeg is, kun je er nog een fijne dreun mee verkopen ook..
Laatst gewijzigd door YamaSam op 23 jan 2009, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
when men were men, and helmets were for divers
-
- 2500km gereden
HotWheels schreef:knappe therapie, er is een meer dan een hoek af en toch laat men zoiets loslopen in de maatschappij, leg dat maar eens uit aan die ouders die hierdoor hun kind verloren, dat men die kerel gewoon terug loslaat, hij zal dit echt geen tweede keer meer doen want ik verzeker jullie die leeft geen dag meer !
ohjeej moordlustige belgen op het forum

-
- 1500km gereden
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
HotWheels schreef:met of zonder brandblusser, maar indien met neem dan voor zo'n gast beter een co2 blusser en geen poederblusser enne .. gewicht is hetzelfde als ie leeg is

ge wilt u geen verschot slaan op zo'n idioot natuurlijk
(en welkom op het forum btw

when men were men, and helmets were for divers
- HotWheels
- 500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
HotWheels schreef:thanks for welcome yamasam,
zit al een hele tijd diverse topics van jullie mee te volgen, en had liever gereageerd op een echt fs1 topic, maar de gebeurtenis hier amper 30km. vandaan hebben daar anders over beslist. wou even wat stoom aflaten.
heb je zelf een fs1 ofzo, kan je misschien in één keer daar een topic over maken?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- HotWheels
- 500km gereden
ik bezit inderdaad een fs1 72 street 5bak (en een kreidler rs 74), de street vorig jaar aangeschaft ondergaat momenteel een totale revisie, alles (behalve motor) uit elkaar +paint job, met tijdens de heropbouw de nadruk op originaliteit. sorry folks, voorlopig geen pics, die hebben jullie nog te goed, maar behalve de kleur (is dezelfde als die van ed en jerrow) zou de 'belgische' street folder eigenlijk als foto kunnen dienen.
de rs rijdt evengoed dus ik kan ot-ritjes maken en hoef me bijgevolg niet te haasten met de street. mogelijks start ik ooit wel een topic ivm. de revisie, maar blijft voor mij ondergeschikt op de heropbouw en het rijden, maar ik wil hiermee gewoon antwoorden op de vraag van hierboven.
de rs rijdt evengoed dus ik kan ot-ritjes maken en hoef me bijgevolg niet te haasten met de street. mogelijks start ik ooit wel een topic ivm. de revisie, maar blijft voor mij ondergeschikt op de heropbouw en het rijden, maar ik wil hiermee gewoon antwoorden op de vraag van hierboven.
- HotWheels
- 500km gereden
YamaSam schreef:ik mag er niet aan denken wat er zou gebeurd zijn als de wapenwet hier à la USA zou geweest zijn
je zegt daar zoiets, toen die andere gek hans van temsche 2 jaar geleden in antwerpen een peuter en een oppas in koelen bloede vermoorde, vond de overheid er niet beter om de wapenwet voor de zoveelste keer aan te passen, dit tot grote ontevredenheid van de sportschutters ... wel volgens dezelfde logica moeten ze nu de (keuken)messen verbieden ... en ook de auto's na het zoveelste dodelijke ongeval ...
men snapt nog altijd niet dat het niet het wapen op zich is, maar wel degene die het wapen hanteert, die het gevaar is.
dat de overheid de legale sportschutters dus hun hobby laat, en de messen en de auto's, maar laat hun de gekken en andere criminelen opsluiten ipv. die los te laten in onze maatschappij, maar ja ... er zal wel voor dezen weer geen plaats meer geweest zijn zeker, of ... men wou hem wellicht terug integreren zeker?
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer: