Het grote kleine vragen topic
-
- 7500km gereden
das wel lastig. en zoude die niet gewoon een officiel documt kunnen geven dat ze hem verkocht hebben, moet niet vele zijn, gewoon dat ik maar iets van papieren heb.
of heeft er niemand ene stempel van d'ieteren, ik heb een niet-ingevuld gelijkvormigheidsattest, dus dat zou ook gaan
of heeft er niemand ene stempel van d'ieteren, ik heb een niet-ingevuld gelijkvormigheidsattest, dus dat zou ook gaan

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- Zwepper
- 2500km gereden
ik zou graag wat meer informatie willen over de 80 cc bloken die onder de duitse sheriff's zaten .een vriend van me heeft er een gekocht en hij had een paar vragen.
wat voor carburateur steekt er in het blok .
kan er een normale fs1 uitlaat onder.
is het mogelijk een 1e type luchtfilter erop te zetten?
hoe hard loopt zo'n blokje ongeveer .
alvast bedankt
alvast bedankt

- Tombo
- 17500km gereden
Zwepper schreef:ik zou graag wat meer informatie willen over de 80 cc bloken die onder de duitse sheriff's zaten .een vriend van me heeft er een gekocht en hij had een paar vragen.
alvast bedankt
-Volgens mij een 18mm, dat is een kwestie van opmeten
-Naar mijn weten past er een normale fs1 pijp onder, tenminste ik heb er op 1 gereden en daar zat een normale imitatie fs1 pijp onder
-Weet ik niet
-85 km/h ofzo, maar wel heel veel koppel en heel weinig toeren (in de 1 kwam die waar ik op had gereden makkelijk op het achterwiel)
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
Tombo schreef:Zwepper schreef:ik zou graag wat meer informatie willen over de 80 cc bloken die onder de duitse sheriff's zaten .een vriend van me heeft er een gekocht en hij had een paar vragen.
alvast bedankt
-Volgens mij een 18mm, dat is een kwestie van opmeten
-Naar mijn weten past er een normale fs1 pijp onder, tenminste ik heb er op 1 gereden en daar zat een normale imitatie fs1 pijp onder
-Weet ik niet
-85 km/h ofzo, maar wel heel veel koppel en heel weinig toeren (in de 1 kwam die waar ik op had gereden makkelijk op het achterwiel)
-standaard 16mm, zo'n soort RD carb.
-Luchtfilter kan der op als je het luchtfilter rubber verbouwd of zo, de plek waar die in 't blok gaat is anders als bij 'n normale fs1.
-
- 1000km gereden
Ik lees nog weleens dat mensen orginele onderdelen bestellen bij yamaha.. Maar hoe kom je in contact met yamaha want ik kan nergens een email adres of iets dergelijks vinden.
En past een sticker voor fs1 type 2f2 op een rd50m? fs1parts.nl meld via mail van wel (ze kunnen helaas sticker rechts alleen leveren) en de 2f2 sticker lijkt er heel erg op
En past een sticker voor fs1 type 2f2 op een rd50m? fs1parts.nl meld via mail van wel (ze kunnen helaas sticker rechts alleen leveren) en de 2f2 sticker lijkt er heel erg op

-
- 7500km gereden