Hoon/boor bedrijf
Hoon/boor bedrijf
Vraagje voor de mensen uit de omgeving kennemerland:
Ik zoek een bedrijf dat cilinders kan honen/boren in de omgeving van haarlem/beverwijk. Heb overal gezocht op internet, maar niks gevonden. Weet iemand een adres?
Ik zoek een bedrijf dat cilinders kan honen/boren in de omgeving van haarlem/beverwijk. Heb overal gezocht op internet, maar niks gevonden. Weet iemand een adres?
- PD
- 1250km gereden
Axel schreef:Ik zal is kijken. Maar zoiets zou ik dan toch ook wel op het internet moeten kunnen vinden?
www.google.nl
en dan: motorrevisie
en je bent er
PD schreef:Axel schreef:Ik zal is kijken. Maar zoiets zou ik dan toch ook wel op het internet moeten kunnen vinden?
www.google.nl
en je bent er
Ik heb toch al in de beginpost gezegt dat ik overal op internet heb gezocht

Ik bedoel meer te zeggen: als be lokale bromboer een adres heeft waar ie het laat doen dan zou ik dat bedrijf toch ook wel moeten vinden op internet, maar dat vind ik dus niet....
Maar ik ga morgen wel ff langs en dan zie ik wel

- PD
- 1250km gereden
Axel schreef:PD schreef:Axel schreef:Ik zal is kijken. Maar zoiets zou ik dan toch ook wel op het internet moeten kunnen vinden?
www.google.nl
en je bent er
Ik heb toch al in de beginpost gezegt dat ik overal op internet heb gezocht![]()
![]()
Ik bedoel meer te zeggen: als be lokale bromboer een adres heeft waar ie het laat doen dan zou ik dat bedrijf toch ook wel moeten vinden op internet, maar dat vind ik dus niet....
Maar ik ga morgen wel ff langs en dan zie ik wel
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&um=1&i ... sults&cd=1