hallo
ben er nu 29 maar ging al van vroeger toen ik een jaar of 12 was mee met onze pa
zal voor de zomer zijn dat ik langs kom tenzij ik in de buurt ben
een kameraad van mij is van kortessem in de zomer gaan we dikwijls samen met de motor rijden dus dan kan ik mss wel eens tot daar komen
mijn paps reedt eerst op een zwaarverbeunde 69er (kon ook iets later model zijn) die eerst van zijn broer was, heetf deze krom gereden.
Later reedt die op een 378
Mijn Vader heeft altijd de Yamaha FS1 gehad, wegens het uiterlijk en natuurlijk omdat hij gewoon motorisch gewoon beter was dan zundapp en kreidler, hij heeft altijd een 2F2 gehad.
Mijn moeder reed vroeger op een Puch maxi zoals gewoonlijk (moest hem 1 of 2 straten aan duwen voordat hij aanging )
Triforce schreef:Mijn Vader heeft altijd de Yamaha FS1 gehad, wegens het uiterlijk en natuurlijk omdat hij gewoon motorisch gewoon beter was dan zundapp en kreidler, hij heeft altijd een 2F2 gehad.
Mijn moeder reed vroeger op een Puch maxi zoals gewoonlijk (moest hem 1 of 2 straten aan duwen voordat hij aanging )
zeg dat niet te hard he, voor je het weet sta je stil langs de weg! over ieder ontwerp is nagedacht!
Mijn vader reed een royal nord en later een jawa, heeft ook nog wat sparta,s gehad.
Mijn moeder reed eventjes mobylett eeg daarna peugeot 102 later 104.