FS1SE schreef:voor de dx is er officieel maar 1 bus die met kraag maar om een of ander reden heb ik na het verzinken altijd problemen de het wiel ook klemt wie hier nog een oplossing voor weet gino kom er maar in
Ik snap je.
Hier effe foto gemaakt van de bussen die ik heb.
Die wat erin stak is dezelfde als die met de kraag behalve dat ie een kraag heeft en idd het wiel klemt wat als die ertussen zit...
Dan heb je nog een dikke tussenbus voor linksachteraan dacht ik...
Wat moet er dan aan de rechtsachter tussen het wiel en de kader aan de zijde van het tandwiel?
links kunne er ook in r bus is deorigineel maar die meot je niet te strak aan draaien anders bestaat ook de kans van klemmen maar dan wel de moer borgen
daarom doe ik dus altijd de linker bus voor de zelfde als van achter maar dan zit er geen kraag aan en klemt die dus niet helaas niet zoals het hoort maar her draaid rond
links kunne er ook in r bus is deorigineel maar die meot je niet te strak aan draaien anders bestaat ook de kans van klemmen maar dan wel de moer borgen
daarom doe ik dus altijd de linker bus voor de zelfde als van achter maar dan zit er geen kraag aan en klemt die dus niet helaas niet zoals het hoort maar her draaid rond
Ik snap je volledig Henk!
dat heb ik dus gedaan met m'n vorige DX. (tijdje geleden en verkocht)
Jaja, ik ben helemaal mee. Dus voorwiel draaid wat stroef door de keerringen en tussenbussen maar is niet zo erg.
Nu alleen dat kromme remklauw nog.
Hopelijk rijdt ie mooi voor de fs1 meeting en kom jij ook, dan trakteer ik je op een Belgisch biertje
Ik moet hier nog een paar mensen een biertje dus zal wel een ganse bak meenemen vrees ik maar da's nie erg
ja die die gaat er meestal niet uit vrije wil uit maar is goed te doen want er zit wel beweging in anders zat die iet scheef
even er uit halen as schoon kamer schoon vet er aan en remmen maar
FS1SE schreef:ja die die gaat er meestal niet uit vrije wil uit maar is goed te doen want er zit wel beweging in anders zat die iet scheef even er uit halen as schoon kamer schoon vet er aan en remmen maar
Ja, het kan gewoon niet anders.
Morgen lekker rammen op dat ding met wat WD40 ofzo.
Ik zal 'm wel opnieuw verven, niet zo erg. Leergeld noemen ze dat hé