die van een dx is origineel nog anders maar na verzinken heb ik ook altijd dat het wiel gaat klemmen en doe ik ook deze bus er tussen
deze link is voor de rommelrem
je moet de zelfde lengte hebben als linker achterwiel
die van een dx is origineel nog anders maar na verzinken heb ik ook altijd dat het wiel gaat klemmen en doe ik ook deze bus er tussen deze link is voor de rommelrem je moet de zelfde lengte hebben als linker achterwiel
De lengte zal misschien hetzelfde zijn maar de dikte is bij een voorwiel toch kleiner. Anders gaat ie niet in de keerring... Die trouwens bij mij ook verkeerd steekt zag ik net...
Die voor het achterwiel die tussenbus heb ik wel en die is aanzienlijk dikker net zoals bij een trommelrem dus daar zit ik goed.
Maar hetgeen wat Tom zei is ook juist. Dat blokje van de schijfrem zou moeten gedraaid worden om mooi uit te komen met de schijf...
Jammer dat niemand daar een foto van heeft van een partslist... Hier op't forum in ieder geval al nie...
iemand die bij zich thuis een boekje heeft met een handleiding ofzo...?
links kunne er ook in r bus is deorigineel maar die meot je niet te strak aan draaien anders bestaat ook de kans van klemmen maar dan wel de moer borgen
FS1SE schreef:maak eens een foto van de bussen die je hebt is is achterwiel oud if nieuwe type? de linkerbus van je achterwiel past ook bij je voorwiel
voor de dx is er officieel maar 1 bus die met kraag maar om een of ander reden heb ik na het verzinken altijd problemen de het wiel ook klemt wie hier nog een oplossing voor weet gino kom er maar in