Rempomp
-
- Tombo is mijn testpiloot
kom maar eens langs met je rem spullen dan wil ik er wel even naar kijken
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 1000km gereden
rempot
Martijn schreef:Schoonmaken wil niet batenHet lijkt alsof hij naar boven zuigt, in plaats van naar beneden pompt
![]()
Ik zou eigenlijk nog is moeten kijken of ik nog een andere rempomp op de kop kan tikken... Kan ik kijken of die t wel doet (A) Zo'n mastercilinderset ofzo. Kost iets van 70 E ...
Daar heb je bijna een nieuwe rempomp voor (A)
als het een nissin is hoog uit 40 euro zon setje
Hier heb je een foto van de rempomp:
De klauw die op de foto erbij staat is van een honda nsr, die heb ik nu ergens in een hoekje gegooid. Zal een dezer dagen wel een foto posten van mn rd50mx vork met alles erop en eraan
Ziet er ewl gaaf uit vind ik (A)
Maar als jij nog zo'n pomp hebt liggen en hij is helemaal kompleet. Is hij bij deze verkocht

De klauw die op de foto erbij staat is van een honda nsr, die heb ik nu ergens in een hoekje gegooid. Zal een dezer dagen wel een foto posten van mn rd50mx vork met alles erop en eraan

Maar als jij nog zo'n pomp hebt liggen en hij is helemaal kompleet. Is hij bij deze verkocht

Top !
Verkocht dus
Als jij zegt dat hij werkend van een brommer afgehaald is, dan zou hij t nu nog steeds moeten doen toch ?
Kwam er net achter dat bij mijne het eerste rubber ook een beetje ingescheurd is
Waar woon je precies ? Want als je nou om de hoek woont kom ik m eff ophalen (Als ik een auto mee kan nemen...)
Verkocht dus

Als jij zegt dat hij werkend van een brommer afgehaald is, dan zou hij t nu nog steeds moeten doen toch ?
Kwam er net achter dat bij mijne het eerste rubber ook een beetje ingescheurd is

Waar woon je precies ? Want als je nou om de hoek woont kom ik m eff ophalen (Als ik een auto mee kan nemen...)