Ik heb een paar van die dingen op Kreidlers gezien en daar doen ze het best goed op. En het ziet er vet uit, bij sommige van die tellers, als je het contact aanzet, springt 'ie aan en draait de naald ff rond (net als in een Subaru impreza/lexus enzo )
Ik heb een paar van die dingen op Kreidlers gezien en daar doen ze het best goed op. En het ziet er vet uit, bij sommige van die tellers, als je het contact aanzet, springt 'ie aan en draait de naald ff rond (net als in een Subaru impreza/lexus enzo )
ja wat is goed he?
ze werken wel en daar is het ook mee gezegd
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
bij een ietwat gepeperde motor is de reactiesnelheid van de teller cruciaal vind ik,
ik heb bij mijn teller daarvoor een deel van het cirquit aangepast, zodat ie wat 'sneller bij de les' is,
vaak zijn die tellers met een naald wat loom naar m'n zin, en die met digitale uitlezing, die zo af en toe es een getal laten zien, daar krijg ik het al helemaal van!
kun je zon zelfgemaakte ook in 10 000 toern versie maken want dan kan ik ze op de originele bodemplaat houden*
als het handleijdinkje zo lees bedankt daarvoor trouwens dan kan dat als je hem goed kalibreert