gelijkrochter, spanningsregelaar, das allebei het zelfde dingetje
als hij onlangs is vervangen, en je batterij is niet goed, of al je lampen zijn gesprongen, dan is ie weer kapot
Eeen gelijkrichter is absoluut niet het zelfde als een spanningsregelaar! Als je een 12v lampen erin pleurt en die branden ook door moet je een spannningsregelaar monteren, die lost alles in 1 keer op. Om zo'n regelaar in je kabelboom te vriemelen moet je bij triforce zijn want die heeft dat bij mij ook gedaan!
met vermogen bedoelde ik 'kunde'
tot voor enkele maanden wist hier niemand van dat blokje in een sheriff af.
kennis is vrij goed, dat besef ik ook wel, maar zo pluimen van een ander op je hoed steken is gewoon niet netjes
YamaSam schreef:met vermogen bedoelde ik 'kunde' tot voor enkele maanden wist hier niemand van dat blokje in een sheriff af. kennis is vrij goed, dat besef ik ook wel, maar zo pluimen van een ander op je hoed steken is gewoon niet netjes
maak je niet druk
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
YamaSam schreef:met vermogen bedoelde ik 'kunde' tot voor enkele maanden wist hier niemand van dat blokje in een sheriff af. kennis is vrij goed, dat besef ik ook wel, maar zo pluimen van een ander op je hoed steken is gewoon niet netjes