Alles over de techniek en sleutelen
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 13 dec 2008, 14:50
thx, dacht dat het forum dat wel wou weten hoe ze er een beetje uit ziet
en om te kunnen vergelijken met andere cilinders
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 13 dec 2008, 18:05
Aan die laatste cylinder is zelf aan aan gekloot, op die manier verkoopt fs1shop ze nie. Was dat nie die oude cyl van timon war je wat aan heb lopen dremelen
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 13 dec 2008, 19:11
kijk naar de koelribben! en deze heb ik vorig jaar een keertje van ze mee genomen omdat ik erzelf langs was gegaan en ook meteen dat ze de grootste eikels zijn die er bestaan
de oude fs1 cilinder van timon zit nog op mijn 2ru blok,
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 13 dec 2008, 19:27
Die waren verneukt jah, en die oude cyl op je 2ru blok wat 95liep die je gehoond heb
Ik wist nie dat dat die van hem was
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 13 dec 2008, 21:22
neej ik bedoel ook de 40mm fs1 cil niet mijn eigen 43,5mm fs1 cil
Frederik
250km gereden
Berichten: 365 Lid geworden op: 11 feb 2008, 18:25
Locatie: Ham
Bericht
door Frederik » 14 dec 2008, 10:02
ik heb es een vraagske, hoe kan je de spoelpoorten vergroten, daar kan je toch bijna niet bij met een vijl of dremel
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 14 dec 2008, 12:58
je hebt van die slijp steentjes voor op de dremel, en daarmee heb ik het gedaan
Daan1990
250km gereden
Berichten: 446 Lid geworden op: 08 aug 2008, 10:15
Locatie: Fort Worth, TX
Bericht
door Daan1990 » 14 dec 2008, 13:35
Triforce schreef: het enige wat ik heb gedaan is, de uitlaatpoort iets omhoog 1mm in een halvemaan vorm, de zijspoelers vergroot en de top spoelers iets
En wat heb je met de inlaatschijf gedaan?
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 14 dec 2008, 14:09
ik had toen de normale snelle inlaat schijf, ik heb later de schijf iets aangepast en vind hem daardoor al een stuk beter rijden, hij gaat iets eerder open dan normaal
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 14 dec 2008, 14:22
Er staat nog een cilinder bij op het einde van mijn eerste bericht
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 14 dec 2008, 14:39
Triforce schreef: je hebt van die slijp steentjes voor op de dremel, en daarmee heb ik het gedaan
Hoe kom je dan bij de poorten? Want ik kom er echt niet bij met een dremel
Zwepper
2500km gereden
Berichten: 3022 Lid geworden op: 09 jan 2007, 16:30
Locatie: Zuidland
Bericht
door Zwepper » 14 dec 2008, 14:40
zon aj huigen cilinder heb ik hier ook nog liggen allen wel met een kras erin
schrok me dood toen ik hem voor het eerst in mijn handen had was alleen nog maar gietijzer gewend
Higherking
500km gereden
Berichten: 958 Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:28
Locatie: Beverwijk
Bericht
door Higherking » 14 dec 2008, 15:35
ik heb nu momenteel ook een A.J Huigen cilinder eronder zitten rijd echt super
Giel_fs1
1000km gereden
Berichten: 1106 Lid geworden op: 26 jul 2007, 18:13
Locatie: Gassel
Bericht
door Giel_fs1 » 14 dec 2008, 15:44
opeens schieten die dingen als paddestoelen uit de grond?
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 14 dec 2008, 16:01
lijkt erop, maar hebben ze allemaal wel zulke poorten dan of de poorten van de athena??