dat ik al 2 uur met sproeiers aan het klote ben.... 80 te klein, 82 te klein, 85 te klein, 90 te groot , en in de buurt heeft geen toko een 88/87 sproeier
Monkeymadness schreef:dat ik al 2 uur met sproeiers aan het klote ben.... 80 te klein, 82 te klein, 85 te klein, 90 te groot , en in de buurt heeft geen toko een 88/87 sproeier
Het gaat wss over Keihin sproeiers, in een 4-takt brommert Hoe wil je ze trouwens exact nameten, zonder speciale apparatuur lukt je dat niet, alleen op het oog kan je het verschil wel zien, maar dan alleen tussen 120 en 200 ofzo
En dat in combinatie met beunhazen is niet best Wat me trouwens ook tegen zat, dat ik net naar de sportschool ging, en daar aankwam, en de sportschool dicht zat
ik heb een tijdje terug een sproeierkaliber gekocht, en die 130 sproeier kwam nieuw uit de verpakking, en een sproeier kleiner vijlen.... :p
wat mij tegenzit is de benzineprijzen (en dan nog vooral dat ik al een week zonder zit )
Frederik schreef:ik heb een tijdje terug een sproeierkaliber gekocht, en die 130 sproeier kwam nieuw uit de verpakking, en een sproeier kleiner vijlen.... :p wat mij tegenzit is de benzineprijzen (en dan nog vooral dat ik al een week zonder zit )
Nog goedkoper volgens mij. Bij de shell langs de snelweg hier in nijmegen was het 1,20 ofzo, dus als je langs de grens gaat zoeken is het nog goedkoper
Frederik schreef:ik heb een tijdje terug een sproeierkaliber gekocht, en die 130 sproeier kwam nieuw uit de verpakking, en een sproeier kleiner vijlen.... :p wat mij tegenzit is de benzineprijzen (en dan nog vooral dat ik al een week zonder zit )
e benzine is juist super goedkoop nu 1,18 ofzo
Niet iedereen woont in zevenaar, in Westervoort betaal ik volgens mij 1.21