Cylinder en pistonmodificaties
- PD
- 1250km gereden
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
- Locatie: Zevenaar
de spoelers komen idd iets over het blok heen
op de foto lijkt het veel meer omdat die niet tegen het blok zit aan geduwd..
in werkelijkheid is het 1 mm ongeveer
hier moet nog een oplossing voor komen,
misschien de spoeler iets verder dicht solderen
want hij is toch groot genoeg
ik vind het gewoon leuk om te proberen!
op de foto lijkt het veel meer omdat die niet tegen het blok zit aan geduwd..
in werkelijkheid is het 1 mm ongeveer
hier moet nog een oplossing voor komen,
misschien de spoeler iets verder dicht solderen
want hij is toch groot genoeg
ik vind het gewoon leuk om te proberen!
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1106
- Lid geworden op: 26 jul 2007, 18:13
- Locatie: Gassel
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18359
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
-
- 250km gereden
- Berichten: 365
- Lid geworden op: 11 feb 2008, 18:25
- Locatie: Ham
toen men pa gevallen was met men suzuki ts 185 zat er een groot gat in het cater (door het rempedaal)
dat hebben wij ook proberen te (laten) lassen, maar is nooit goed gelukt
daarna hebben we gewoon een loctite 2 componenten lijm gekocht voor aluminium die tegen hoge temperaturen kon, en het heeft nooit meer gelekt (suzuki is intussen wel verkocht)
ik zal straks is kijken welke lijm dat was
edit; vergeten te kijken, zal voor morgen zijn
de reden waarom het carter barstte tijdens het lassen, was omdat het een aluminium-magnesium legering is, ik heb al enkele aluminium stukken laten lassen, en dat ging wel zonder problemen, en volgens mij hebben ze dat niet op een speciale manier laten afkoelen. Het materiaal waarmee gelast wordt, moet gewoon juist zijn, anders krijg je geen goede las
dat hebben wij ook proberen te (laten) lassen, maar is nooit goed gelukt
daarna hebben we gewoon een loctite 2 componenten lijm gekocht voor aluminium die tegen hoge temperaturen kon, en het heeft nooit meer gelekt (suzuki is intussen wel verkocht)
ik zal straks is kijken welke lijm dat was
edit; vergeten te kijken, zal voor morgen zijn
de reden waarom het carter barstte tijdens het lassen, was omdat het een aluminium-magnesium legering is, ik heb al enkele aluminium stukken laten lassen, en dat ging wel zonder problemen, en volgens mij hebben ze dat niet op een speciale manier laten afkoelen. Het materiaal waarmee gelast wordt, moet gewoon juist zijn, anders krijg je geen goede las
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
PD schreef:de spoelers komen idd iets over het blok heen
op de foto lijkt het veel meer omdat die niet tegen het blok zit aan geduwd..
in werkelijkheid is het 1 mm ongeveer
hier moet nog een oplossing voor komen,
misschien de spoeler iets verder dicht solderen
want hij is toch groot genoeg
ik vind het gewoon leuk om te proberen!
hoi pd tijd niets meer gehoord.
hoe staat het er mee is de cilinder al klaar rijdend?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
- Locatie: Beuncity