Daan1990 schreef:Kan iemand mij vertellen wat voor sproeier je moet hebben voor een immi 60cc (staat f5b op) en een 16mm immi carb? (Dit alles op een 2RU) Want nu loopt ie wel stationair, maarrr als je de gashendel over de helft doet gaat ie helemaal haperen enzo... dus dacht te kleine sproeiert. De sproeier die er nu in zit is gewoon de standaard van 16 immi zal wel 100 zijn ofzo
Ik heb ook een 60cc f5b en rij met een 150 sproeier en top ligt op de 80km,check ook eens je ontsteking.
Triforce schreef:spruitstuk is niet zo moeilijk, kan je gemakkelijk zelf doen
denk maar niet dat je die zo ''ff'' opboort...
Heeft een vriend van mij ook wel eens gedaan bij zn RD...van 16 naar ehm...28 geloof ik Ging wel superhard hoor, met een 80cc blok eronder
ik ben er vrij zeker van dat je een 16 mm spruitstuk niet kan opboren ofzo naar 28, en carb is denk ik maximum 21, dus dan kan een 28 mm spruitstuk toch nooit?
Ik weet ook niet zeker of het een 16 was, kan ook een 21 mm spruitstuk zijn. Maar het kan ook dat het een 16 was. In ieder geval was ik erbij en we hebben toen een buis gepakt die ook 28 mm was en er toen polyester op het spruitstuk gedaan en toen de carb erop gezet. En het werkte meteen Alleen carb afstellen ging niet al te goed. De carb was trouwens van een motorfiets en echt mega