Ik krijg met de kou mijn brommer lastig aan, ik loop hem aan maar voordat ze er zin in heeft ben ik al aan het einde van me straat . Met choke aan(doe ik standaard) gaat het gelukkig iets sneller, maarrr wat kan ik eran doen? Ik lees van allerlei dingen op het forum mar snap der niet echt iets van. Is het nou een grotere sproeier die alles perfect maakt of een waremere bougie?
Setup:
49cc fs1 cyl
16 mm mukini
13-44
spr: 150 kort
ngk 7
top: 70--75
Hoezo dat, als hij eenmaal rijd is er niks aan de hand plus de vonk is goed zichtbaar.....Hij valt ook nooit stil onder het rijden dus dat zit wel goed.
paull schreef:Hoezo dat, als hij eenmaal rijd is er niks aan de hand plus de vonk is goed zichtbaar.....Hij valt ook nooit stil onder het rijden dus dat zit wel goed.
als hij rijdt krijgt hij meer stroom van de spoel af, dus word de vonk beter, bij kicken of duwen is dat anders... +een bougiedop begeeft het vaak in dit soort weer...
paull schreef:Hoezo dat, als hij eenmaal rijd is er niks aan de hand plus de vonk is goed zichtbaar.....Hij valt ook nooit stil onder het rijden dus dat zit wel goed.
als hij rijdt krijgt hij meer stroom van de spoel af, dus word de vonk beter, bij kicken of duwen is dat anders... +een bougiedop begeeft het vaak in dit soort weer...
had ik vorige week, reed snachts naar huis en in 1 keer geen vonk, met aan steker alles even droog gemaakt deed die het weer 10 minuten, en toen weer het zelfde
volgende dag bleek dat het rubbertje van de bougiedop gescheurd was