Wist je dat topic v3.06834348

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18365
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

idd
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

wist je dat ik zaterdagwerk bij colruyt heb
wist je dat meer geld
wist je dat meer brommer :D
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

rise and shine schreef:Beter kom je dan gewoon op je super hard rijdende fs1... :mrgreen:


Ik had dus gedacht dat hij een stuk harder ging rijden, met deze magere setup.

Mikuni 16mm
160 lang sproeier mikuni
ontsteking op 1,8mm
en een hoge druk kop (niet heel erg drastich)
FS50 uitlaat

rijdt nu iets van 70 omdat ik nog geen zin heb om hem verder te doen, ik heb het opening van het membraam veelste ver (De dikke platen bovenop de plaatjes) en ik moet nog carbon klepjes hebben, maar ik weet niet waar ik die kan vinden voor de fs1
Gebruikersavatar
PD
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1393
Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar

Bericht door PD »

Triforce schreef:
rise and shine schreef:Beter kom je dan gewoon op je super hard rijdende fs1... :mrgreen:


Ik had dus gedacht dat hij een stuk harder ging rijden, met deze magere setup.

Mikuni 16mm
160 lang sproeier mikuni
ontsteking op 1,8mm
en een hoge druk kop (niet heel erg drastich)
FS50 uitlaat

rijdt nu iets van 70 omdat ik nog geen zin heb om hem verder te doen, ik heb het opening van het membraam veelste ver (De dikke platen bovenop de plaatjes) en ik moet nog carbon klepjes hebben, maar ik weet niet waar ik die kan vinden voor de fs1


ik denk inet dat je met carbon klepjes harder zult gaan, misschien een iets snellere gas reactie..
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

met de wat dikkere kunj e hogere toeren maken, maar dan moet de rest dat ook welkunnen
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

hij moet wat meer toeren maken, dus dat wilt zeggen of zwaardere metalen plaatjes of carbon plaatjes, ik moet hem nog echt even fijn tunen en een goede kop erop want ik heb ook nog compressie verlies bij mijn kop, hij kan makkelijk veel toeren maken want dat merk ik ook wel als ik in zijn 1 rijdt, dan gaat hij wel maar wordt hij tegen gehouden door iets

mpro09 schreef:met de wat dikkere kunj e hogere toeren maken, maar dan moet de rest dat ook welkunnen

Ik heb net mijn blok gereviseerd met een topracing krukas en nieuwe lagers, ik moet denk ik alleen nog een keertje denken aan een andere ontsteking ofzo
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..

effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..
when men were men, and helmets were for divers
Fyer

Bericht door Fyer »

YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..

effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..


ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij* :cheers:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

Fyer schreef:
YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..

effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..


ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij* :cheers:


rond deze tijd zijn het geen pintjes, maar double palm, gisteren nog een hele avond van genoten 8)
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Fyer

Bericht door Fyer »

Yamaha rd50m schreef:
Fyer schreef:
YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..

effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..


ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij* :cheers:


rond deze tijd zijn het geen pintjes, maar double palm, gisteren nog een hele avond van genoten 8)


tja nie vele anders in huis..
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

Fyer schreef:
Yamaha rd50m schreef:
Fyer schreef:
YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..

effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..


ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij* :cheers:


rond deze tijd zijn het geen pintjes, maar double palm, gisteren nog een hele avond van genoten 8)


tja nie vele anders in huis..

hier ist van armoede porto vo de moment! :D
wat begrijp je ni misschien?
je kan platen in carbon kopen, waar je de klepjes kan uitsnijden,
de dikte bepaalt het debiet, hoe ver de klep openbuiget en doorlaat,
en het hardste voel je dat bij lage toeren, omdat dunne klepjes bij minder druk al verder opengaan dan dikke, je krijgt dus meer sap onderin :wink:
when men were men, and helmets were for divers
Fyer

Bericht door Fyer »

YamaSam schreef:
Fyer schreef:
Yamaha rd50m schreef:
Fyer schreef:
YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..

effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..


ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij* :cheers:


rond deze tijd zijn het geen pintjes, maar double palm, gisteren nog een hele avond van genoten 8)


tja nie vele anders in huis..

hier ist van armoede porto vo de moment! :D
wat begrijp je ni misschien?
je kan platen in carbon kopen, waar je de klepjes kan uitsnijden,
de dikte bepaalt het debiet, hoe ver de klep openbuiget en doorlaat,
en het hardste voel je dat bij lage toeren, omdat dunne klepjes bij minder druk al verder opengaan dan dikke, je krijgt dus meer sap onderin :wink:


ik snap hem denk ik :cheers:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

wist je dat marktplaats precies kapot is
wist je dat je niks meer kan vinden
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
geo

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:wist je dat marktplaats precies kapot is
wist je dat je niks meer kan vinden

alles uitverkocht :lol: :lol:
geo

Bericht door geo »

geo schreef:
Yamaha rd50m schreef:wist je dat marktplaats precies kapot is
wist je dat je niks meer kan vinden

alles uitverkocht :lol: :lol:


Maar ondertussen macheerd alles zoals weer als vanouds.
Gesloten