Wist je dat topic v3.06834348
-
- 7500km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
rise and shine schreef:Beter kom je dan gewoon op je super hard rijdende fs1...
Ik had dus gedacht dat hij een stuk harder ging rijden, met deze magere setup.
Mikuni 16mm
160 lang sproeier mikuni
ontsteking op 1,8mm
en een hoge druk kop (niet heel erg drastich)
FS50 uitlaat
rijdt nu iets van 70 omdat ik nog geen zin heb om hem verder te doen, ik heb het opening van het membraam veelste ver (De dikke platen bovenop de plaatjes) en ik moet nog carbon klepjes hebben, maar ik weet niet waar ik die kan vinden voor de fs1
- PD
- 1250km gereden
Triforce schreef:rise and shine schreef:Beter kom je dan gewoon op je super hard rijdende fs1...
Ik had dus gedacht dat hij een stuk harder ging rijden, met deze magere setup.
Mikuni 16mm
160 lang sproeier mikuni
ontsteking op 1,8mm
en een hoge druk kop (niet heel erg drastich)
FS50 uitlaat
rijdt nu iets van 70 omdat ik nog geen zin heb om hem verder te doen, ik heb het opening van het membraam veelste ver (De dikke platen bovenop de plaatjes) en ik moet nog carbon klepjes hebben, maar ik weet niet waar ik die kan vinden voor de fs1
ik denk inet dat je met carbon klepjes harder zult gaan, misschien een iets snellere gas reactie..
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Triforce
- 2500km gereden
hij moet wat meer toeren maken, dus dat wilt zeggen of zwaardere metalen plaatjes of carbon plaatjes, ik moet hem nog echt even fijn tunen en een goede kop erop want ik heb ook nog compressie verlies bij mijn kop, hij kan makkelijk veel toeren maken want dat merk ik ook wel als ik in zijn 1 rijdt, dan gaat hij wel maar wordt hij tegen gehouden door iets
Ik heb net mijn blok gereviseerd met een topracing krukas en nieuwe lagers, ik moet denk ik alleen nog een keertje denken aan een andere ontsteking ofzo
mpro09 schreef:met de wat dikkere kunj e hogere toeren maken, maar dan moet de rest dat ook welkunnen
Ik heb net mijn blok gereviseerd met een topracing krukas en nieuwe lagers, ik moet denk ik alleen nog een keertje denken aan een andere ontsteking ofzo
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
er bestaan verschillende diktes in..
effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
zeker zo belangrijk is dat ze netjes afsluiten..
effect vooral onderin, te dikke kleppen remmen je top, anders weinig invloed in toptoeren,
when men were men, and helmets were for divers
YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
ik snap er geen ene flikker van....
*pakt er nog een Pint bij*

-
- 7500km gereden
Fyer schreef:YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
rond deze tijd zijn het geen pintjes, maar double palm, gisteren nog een hele avond van genoten

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
rond deze tijd zijn het geen pintjes, maar double palm, gisteren nog een hele avond van genoten
tja nie vele anders in huis..
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Fyer schreef:Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
hier ist van armoede porto vo de moment!

wat begrijp je ni misschien?
je kan platen in carbon kopen, waar je de klepjes kan uitsnijden,
de dikte bepaalt het debiet, hoe ver de klep openbuiget en doorlaat,
en het hardste voel je dat bij lage toeren, omdat dunne klepjes bij minder druk al verder opengaan dan dikke, je krijgt dus meer sap onderin

when men were men, and helmets were for divers
YamaSam schreef:Fyer schreef:Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:YamaSam schreef:je kan van malossi vellen carbon krijgen, die kan je dan naar de vorm van de originele snijden,
hier ist van armoede porto vo de moment!![]()
wat begrijp je ni misschien?
je kan platen in carbon kopen, waar je de klepjes kan uitsnijden,
de dikte bepaalt het debiet, hoe ver de klep openbuiget en doorlaat,
en het hardste voel je dat bij lage toeren, omdat dunne klepjes bij minder druk al verder opengaan dan dikke, je krijgt dus meer sap onderin
ik snap hem denk ik

-
- 7500km gereden