Hallo guido, dat is goed nieuws. Ik heb namelijk een zeer mooie originele Z1 cilinder op de kop kunnen tikken op de beurs in rosmalen. Ik ben nu wel erg benieuwd naar de prestaties Ik heb wel gemerkt dat met mijn huidige cilinder een membraanblok lekkerder/beter rijd als een roterend blok (met grote schijf). Mijn huidige cilinder (60cc imitatie) rijd ik 90 km/h op een membraanblok, dus ben dan echt benieuwd hoe die Z1 loopt
Overigens zijn de mallen van Zeta volgens mij overgenomen door Parmakit, die produceren nu weer cilinders
Ik ahd een poortmapje gemaakt van een Z1, en die spoelpoorten vond ik niet echt bijstergroot... Ze waren kleiner als van m´n 60cc fs1 Maar de uitlaatpoort wel wel hoog en best groot
Nouja, zowiezo is wordt ´t pas echt duidelijk als ´ie getest wordt Moet ik alleen nog een bijpassende zuiger vinden.
Welke tandwielverhouding is aan te raden bij zo´n Z1, zou ik 13-39 kunnen houden?