ok ik heb nog een andere (normale) kop liggen...dan wip ik die er ff op
ik heb hier inmiddels al 200km mee gereden
dat mn zuigerveren al behoorlijk versleten zijn, zal dus ook wel door de te hoge druk komen?
een fs1 60cc
eerst was ie 50cc maar was warmgelopen
kheb hem laten honen naar 43mm
de veren waren idd nieuw net als zuiger, maar nu hoor je ze al trillen in de cilinder
en ik verbruik btw ook best veel benzine
echt iets van 1:25 ofzo
Dingetje schreef:een fs1 60cc eerst was ie 50cc maar was warmgelopen kheb hem laten honen naar 43mm de veren waren idd nieuw net als zuiger, maar nu hoor je ze al trillen in de cilinder en ik verbruik btw ook best veel benzine echt iets van 1:25 ofzo
als je de kop wisselt moet je es kijken naar de flank van de piston, of die zwart is,
en het raakvlak van de veren bekijken, daar gaan rechthoekige vlakjes op te zien zijn.
de drukkop mag er weer op als die vlakjes wegzijn
Haha wat bleek nou, de tank trok vacuüm (dus de benzine stroomde er niet goed uit). Die dop is luchtdicht geworden nadat ik van dat tanksealer erin had gedaan. Blij toe