topsnelheid??

Alles over de techniek en sleutelen
Dingetje
250km gereden
250km gereden
Berichten: 362
Lid geworden op: 22 apr 2008, 16:40
Locatie: Voorburg

Bericht door Dingetje »

ok ik heb nog een andere (normale) kop liggen...dan wip ik die er ff op
ik heb hier inmiddels al 200km mee gereden
dat mn zuigerveren al behoorlijk versleten zijn, zal dus ook wel door de te hoge druk komen?
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

hola, wat ben je eigenlijk aan het inrijden?

zijn het geen nieuwe veren dan?
en waaraan zie je dat die versleten zouden zijn?
when men were men, and helmets were for divers
Dingetje
250km gereden
250km gereden
Berichten: 362
Lid geworden op: 22 apr 2008, 16:40
Locatie: Voorburg

Bericht door Dingetje »

een fs1 60cc
eerst was ie 50cc maar was warmgelopen
kheb hem laten honen naar 43mm
de veren waren idd nieuw net als zuiger, maar nu hoor je ze al trillen in de cilinder
en ik verbruik btw ook best veel benzine
echt iets van 1:25 ofzo :shock:
Axel

Bericht door Axel »

1:25 is best netjes hoor :wink:
Andries
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1577
Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19

Bericht door Andries »

Dingetje schreef:de veren waren idd nieuw net als zuiger, maar nu hoor je ze al trillen in de cilinder


dat is normaal bij het inrijden dat had ik zelf ook met nieuwe zuiger en veren, dat gaat wel weer over
Dingetje
250km gereden
250km gereden
Berichten: 362
Lid geworden op: 22 apr 2008, 16:40
Locatie: Voorburg

Bericht door Dingetje »

ok, maar het is wel zo dat de zuigerveren eerst niet rammelden
en nu hoor ik het opeens
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

Dingetje schreef:een fs1 60cc
eerst was ie 50cc maar was warmgelopen
kheb hem laten honen naar 43mm
de veren waren idd nieuw net als zuiger, maar nu hoor je ze al trillen in de cilinder
en ik verbruik btw ook best veel benzine
echt iets van 1:25 ofzo :shock:

als je de kop wisselt moet je es kijken naar de flank van de piston, of die zwart is,
en het raakvlak van de veren bekijken, daar gaan rechthoekige vlakjes op te zien zijn.
de drukkop mag er weer op als die vlakjes wegzijn
when men were men, and helmets were for divers
Dingetje
250km gereden
250km gereden
Berichten: 362
Lid geworden op: 22 apr 2008, 16:40
Locatie: Voorburg

Bericht door Dingetje »

ok, dat ga ik morgen maar doen dan, plus een dikkere koppakking en dunnere voetpakking
dankjewel
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1907
Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity

Bericht door jeroenvans »

waarom de homoet vervangen voor een immi uitlaat? das vloeken in de kerk... :roll:
Cmon

Bericht door Cmon »

Ik heb een vastloper gehad ofzo maar nu doet ie het weer, alleen ligt de topsnelheid duidelijk lager hoe kan dat?
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

kan zijn omdat hij dan minder compressie maakt, dus minder kracht
Cmon

Bericht door Cmon »

Hij doet t nu steeds vaker dat uitvallen :? Ff kijken naar carb en benzinetoevoer enzo
Axel

Bericht door Axel »

Ik zou eerder de cilinder eraf halen :wink: Zo te horen is die flink naar de klote :P
Cmon

Bericht door Cmon »

Haha wat bleek nou, de tank trok vacuüm :P (dus de benzine stroomde er niet goed uit). Die dop is luchtdicht geworden nadat ik van dat tanksealer erin had gedaan. Blij toe
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

hahhahhahh :lol:
when men were men, and helmets were for divers
Plaats reactie