Alles over de techniek en sleutelen
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 13 okt 2008, 23:21
ik heb zelf de imi's gehad van T-hansen uit zweden
Handyman
500km gereden
Berichten: 985 Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft
Bericht
door Handyman » 15 okt 2008, 08:57
Deze komt uit Almaribo.
Axel
Bericht
door Axel » 15 okt 2008, 12:56
Handyman schreef: Deze komt uit Almaribo.
Heb je em er zo uit de doos opgegooid of eerst nog afgewerkt enzo? Want bij de mijne zaten de topspoelers bijna dicht met spul en het uitlaatgat was niet rond enz.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 15 okt 2008, 13:06
hij was heel mooi afgewerkt, alleen zat de zuiger strak in de cilinder waardoor hij steeds te heet werd
Handyman
500km gereden
Berichten: 985 Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft
Bericht
door Handyman » 15 okt 2008, 23:50
Axel schreef: Handyman schreef: Deze komt uit Almaribo.
Heb je em er zo uit de doos opgegooid of eerst nog afgewerkt enzo? Want bij de mijne zaten de topspoelers bijna dicht met spul en het uitlaatgat was niet rond enz.
Alleen de voetpakking wat bij (of af) gewerkt, en de veren een beetje geschuurd aan de randjes, ff de hoeken eraf zeg maar.
Ook niet echt voorzichtig ingereden, maar daar sta ik om bekend.
Volgens mij is het een K-Star, vrij blanco doos...
Uitlaatgat een beetje ruimen / ophogen geeft vast wat winst, ik vind 70 wel mooi.
Axel
Bericht
door Axel » 16 okt 2008, 00:06
Ok dan, ik had mijne ook van Almere. Heb de zijspoelers wat geruimd en mooi aan laten sluiten aan de ronding van het cilindergat en verder alles een beetje afgewerkt en mooi aan laten sluiten. Pas 90km ingereden dus wat de snelheid wordt zie ik wel
jeroenvans
1500km gereden
Berichten: 1907 Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity
Bericht
door jeroenvans » 20 okt 2008, 21:16
ik had scheit en gooide hem er zo op
... wel de meest betrouwbare cilinder van mij ooit...
geo
Bericht
door geo » 20 okt 2008, 21:19
jeroenvans schreef: ik had scheit en gooide hem er zo op
... wel de meest betrouwbare cilinder van mij ooit...
Kun je het eerste deel van je zin eens even vertalen
jeroenvans
1500km gereden
Berichten: 1907 Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity
Bericht
door jeroenvans » 20 okt 2008, 21:25
het boeide me geen flikker hoe dat ding eruit zag, ik zetten mn 60cc f5b immi erop en ging rijden..... duidelijk zo?
ze zaten namelijk te praten over hoe ze hun cilinder bewerkt hadden...
geo
Bericht
door geo » 20 okt 2008, 21:27
jeroenvans schreef: het boeide me geen flikker hoe dat ding eruit zag, ik zetten mn 60cc f5b immi erop en ging rijden..... duidelijk zo? ze zaten namelijk te praten over hoe ze hun cilinder bewerkt hadden...
prima zo,
sorry maar door een domme Belg wordt die zin enigzins anders geinterpreteerd.
jeroenvans
1500km gereden
Berichten: 1907 Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity
Bericht
door jeroenvans » 20 okt 2008, 21:57
kan ik inkomen (begrijpen) dus zal ik weer wat meer vertaling naar abn neerzetten
Higherking
500km gereden
Berichten: 958 Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:28
Locatie: Beverwijk
Bericht
door Higherking » 20 okt 2008, 22:26
heb ik dan vast ook slechte immi want mijn gaat met moeite 75 met homoet.
jeroenvans
1500km gereden
Berichten: 1907 Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity
Bericht
door jeroenvans » 20 okt 2008, 22:56
das geen f5b dan....
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 20 okt 2008, 22:59
F5B maakt juist minder toeren en zou dus ook niet zo gek snel moeten gaan toch?
jeroenvans
1500km gereden
Berichten: 1907 Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity
Bericht
door jeroenvans » 20 okt 2008, 23:02
eigenlijk niet nee... maarja je wil gewoon harder he