Fyer schreef:Wist je Dat een aantal vrienden van mij stoer doen dat ze had gaan... Wis je dat die 70 CC rijden (Yamaha Aerox, Honda MT5 en Moto espanja (ofzoiets) ) Wist je Dat 70 CC geen sport is, is veel cooler om op 50CC hard te gaan, Wist je dat ik het wel vet zou vinden dat ze eruit worden gereden door een 50CC Fs1!
reddevil schreef:wist je dat al 1 uur en 10 minuten zit te wachten en nu pas bij de 40% is
kaarten van ACDC gaan waarschijnlijk aan mijn neus voorbij
in duitsland waren de 14 geplande concerten, in 16 minuten uitverkocht
bij ons tweemaal het sportpaleis (20.000man) in drie kwartier het lijkt wel of ik de loterij gewonnen heb, ik ben nog niemand van m'n vrienden tegengekomen die er had
Fyer schreef:Wist je Dat een aantal vrienden van mij stoer doen dat ze had gaan... Wis je dat die 70 CC rijden (Yamaha Aerox, Honda MT5 en Moto espanja (ofzoiets) ) Wist je Dat 70 CC geen sport is, is veel cooler om op 50CC hard te gaan, Wist je dat ik het wel vet zou vinden dat ze eruit worden gereden door een 50CC Fs1!
Ik blijf liever bij Yamaha en ik mag niet meer als 25kw hebben als motor, en ik vind sport tour ook heel erg leuk, en standaard heeft deze 80pk, en hij trekt hiermee een honda cbrr er makkelijk uit