jurriaan schreef:haha handyman, het was al eens verkeerd gegaan dus nu heeft hij het goed gedaan!
Nix ten nadele van Niels, maar je puntjes sluiten nu eenmaal langzaam per km dat je rijdt.
Een haartje verschil scheelt een pak in prestatie.
Elke 1000 km minimaal checken !
weet je zeker dat je carburatorfitting niet gebroken is of je ergens valse lucht zuigt?
versleten krukasdichtingen of zo? dan maakt het niet uit wat je erinsteekt, dan moet je altijd choken
die heb ik wel een keer los gehaald, net toen ik mijn blok ging splijten. ik heb de linker ring eraf gehaald. wanneer weet je of deze lek is? zij zag er prima uit...
jurriaan schreef:die heb ik wel een keer los gehaald, net toen ik mijn blok ging splijten. ik heb de linker ring eraf gehaald. wanneer weet je of deze lek is? zij zag er prima uit...
met die dingen mag je geen risico nemen, demonteren is gelijk aan vervangen
Bij meer benzine ging ie nog beroerder lopen... We hadden de gasnaald aangepast en wat met sproeiers gespeeld, maar de bougie bleef zwart, met de choke erop deed ie het beter.