Axel schreef:Afgebroken tapeind gefixt Was 2 weken geledne ofzo al gebeurd en uitgeboort enzo...Schroefdraad getapt en een m8 plug gehaalt, wilde er niet echt in draaien dus ff behoorlijk gebeunt en em met een hamer erin geslagen
Maja, t spul zit weer inelkaar!
ben benieuwd hoe lang dat goed gaat klink in ieder geval niet best
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben er uiteindelijk achtergekomen waarom mijn brommer nou stotterd en trilt, mijn krukas of lager is versleten waardoor mijn vliegwiel op en neer kan en tijdens het rijden dus de ontstekingstijdstip veranderd en stotterd
Triforce schreef:Ik ben er uiteindelijk achtergekomen waarom mijn brommer nou stotterd en trilt, mijn krukas of lager is versleten waardoor mijn vliegwiel op en neer kan en tijdens het rijden dus de ontstekingstijdstip veranderd en stotterd
was dat dan niet hoorbaar?
het lijkt mij dat hij dan al een tijdje goed schraal moet klinken
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jah klopt een schraal geluid jah, ik dacht dat het bij de koppeling vandaan kwam, maar ik was zo stom geweest om het niet na te kijken. wat is de oplossing om dat te verhelpen?? krukas vervangen of nieuwe lagers?? ik verder niks nog vervangen van dit blok behalve de koppelings platen en de rest het koppelings huis niet inbegrepen.
Laatst gewijzigd door Triforce op 04 okt 2008, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Triforce schreef:Ik ben er uiteindelijk achtergekomen waarom mijn brommer nou stotterd en trilt, mijn krukas of lager is versleten waardoor mijn vliegwiel op en neer kan en tijdens het rijden dus de ontstekingstijdstip veranderd en stotterd
was dat dan niet hoorbaar? het lijkt mij dat hij dan al een tijdje goed schraal moet klinken
Triforce schreef:jah klopt een schraal geluid jah, ik dacht dat het bij de koppeling vandaan kwam, maar ik was zo stom geweest om het niet na te kijken. wat is de oplossing om dat te verhelpen?? krukas vervangen of nieuwe lagers?? ik verder niks nog vervangen van dit blok behalve de koppelings platen en de rest het koppelings huis niet inbegrepen
Je blok moet zowiezo los, dus je kan dan net zo goed ff je krukas lostrekken van het andere lager, en checken op big-end speling.
Je lagers moet je zowiezo vervangen
Axel schreef:Afgebroken tapeind gefixt Was 2 weken geledne ofzo al gebeurd en uitgeboort enzo...Schroefdraad getapt en een m8 plug gehaalt, wilde er niet echt in draaien dus ff behoorlijk gebeunt en em met een hamer erin geslagen
Maja, t spul zit weer inelkaar!
ben benieuwd hoe lang dat goed gaat klink in ieder geval niet best
Het is behoorlijk stevig hoor, het verdiende niet echt de schoonheidsprijs maar het werkt wel.
Tombo schreef:Je blok moet zowiezo los, dus je kan dan net zo goed ff je krukas lostrekken van het andere lager, en checken op big-end speling. Je lagers moet je zowiezo vervangen