foto

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
geo

Bericht door geo »

mpro09 schreef:maar hoekan dat dan?
een orri stokstuurtje hoort er ook niet tegen aan te komen :?

op de ex Jerrow 2ru met stokstuur (ori of imi) weet ik niet meer (het ligt voor het ogenblik ergens tussen de reserveonderdelen) kwamen de handels tegen de tank. Missschien is het de combinatie van de 2ru tank en een stokstuur.
Ook de imi koplamporen raakten net de tank. Daar ik een mooi gespoten tankje niet naar de filistijnen wilde helpen, heb ik deze oplossing bedacht. Blijkbaar zijn er nog mensen die hezelfde probleem hebben. met een gewoon stuur heb je natuurlijk dit probleem niet, zelfs niet met een m-stuur daar de hendels bij een m-stuur nog altijd hoger zitten dan bij een stokstuur.
lBij gebruik van een tank van een ouder type zal je dit ook niet voor hebben, daar deze op de kritische plaats minder breed en minder hoog zijn.
grt
Geo
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

Ja het komt idd ook die die vriuj grote tank. Ik ben namelijk ook van plan binnenkort mijn tank te laten spuiten, dus deze oplossing is geniaal :D
geo

Bericht door geo »

YamaSam schreef:ik vermoed dat het breder zijn van de 2RU-tank er wél voor iets tussenzit?

right to the point :lol:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

idd ja had ik nog niet aangedacht 2ru tank is natuurlijk dikker :wink:
, bij mij kwamen de oortjes er idd wel tegaan maar de handles niet
geo

Bericht door geo »

mpro09 schreef:idd ja had ik nog niet aangedacht 2ru tank is natuurlijk dikker :wink:
, bij mij kwamen de oortjes er idd wel tegaan maar de handles niet

een bewijs dat de deuken in de ori-lampoortjes er niet voor de show zitten :lol:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

zeker niet nee :P
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

hey geo,
dat stokstuur heb je dan nog liggen?
wat moet je daar voor hebben? (ik zoek nog een ori en een imi :P )
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
geo

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:hey geo,
dat stokstuur heb je dan nog liggen?
wat moet je daar voor hebben? (ik zoek nog een ori en een imi :P )

jes, dat ligt er nog ergens in het Messie magazijn, ik zal het de volgende keer als ik er ben wel eens opsnorren als ik er de tijd voor heb, de rest handelen we dan wel af via pm.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

is inorde!
ik kom binnekort nog wel eens naar de vorderingen kijken en naar dat nieuwe racemasjien!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Plaats reactie