Yamaha gespot? Meld het hier!

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Ik weet dat hij nu in Antwerpen is, geen idee of hij z'n fs1 nog heeft zal het wel even vragen

Edit: hij heeft hem nog
Jamie

Bericht door Jamie »

rise and shine schreef:Ik weet dat hij nu in Antwerpen is, geen idee of hij z'n fs1 nog heeft zal het wel even vragen

Edit: hij heeft hem nog

zag m ook online, gelijk gevraagd ;P
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Lekker makkelijk dat msn
:mrgreen:
R&zo

Bericht door R&zo »

ik zag vrijdag avond/nacht een fs1 met een geel plaatje op het voorspatbord, meer kon ik niet zien eigenlijk. dat was in de buurt van Zierikzee en Bruinisse.
op weg naar het muziekweekend in borssele waar ik het eelt op mn vingers heb gespeeld op de contrabas 8)
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

zo hoort het. doorspelen tot blaren :D
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

Afbeelding
vandaag met toeren miran 72 ontmoet hij heeft gelijk een stukje met ons mee gerden was wel leuk om eindelijk na 3 jaar met een mede forumer mee te rijden :lol:
en zijn brommer zag er egt perfect uit :D
miran72
500km gereden
500km gereden

Bericht door miran72 »

Dank u voor het compliment.

Vond het hartstikke leuk om jullie te ontmoeten we hebben trouwens nog een flink stuk samen gereden denk wel een km of 40 die groene Yamha was die van you of van je vader was een hele mooie kleur.

Mijn brom deed het perfect geen klap verkeerd, de hele 180 km ging als een speer.
Baalde wel van m'n camera die was helemaal leeg.
Tim VdW

Bericht door Tim VdW »

Gisteren en Vandaag 2 Yamaha's gezien:

1) Gisteren op de brug over de E19 op de Rubenslaan/Elewijtsesteenweg richting centrum Elewijt Kwam ofwel van richting Eppegem ofwel van richting Weerde
Het was ofwel een RD50 ofwel een FS1, weet het niet zeker, want was nog niet goed wakker, was rond 8u15. Het was een zwarte en had zo'n geblokte transfer op de tank en spaakwielen, dat weet ik zeker

2) Vandaag in Werchter op de Nieuwebaan richting Werchter, van richting Tremelo volgens mij. Het was weer een RD50 of een FS1, weer niet zeker. Was deze keer wel wakker, maar zat aan de rechterkant in de auto op de achterbank, en hij reed in de tegenovergestelde richting (richting Werchter). Het was een zwarte en had een rode transfer, maar geen geblokte.
Ook spaakwielen

Misschien mensen vanop het forum??
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

miran72 schreef:Dank u voor het compliment.

Vond het hartstikke leuk om jullie te ontmoeten we hebben trouwens nog een flink stuk samen gereden denk wel een km of 40 die groene Yamha was die van you of van je vader was een hele mooie kleur.

Mijn brom deed het perfect geen klap verkeerd, de hele 180 km ging als een speer.

die yamaha was van mij, mijn vader heeft zelf een 73er en ik heb zelf nog 2 anderen 8)
maar ik wil die ander brom van jou ook wel graag is zien :D
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Zwepper schreef:

die yamaha was van mij, mijn vader heeft zelf een 73er en ik heb zelf nog 2 anderen 8)

'k zie op je hyves dat jij ook niet anders hebt ( op je arm) heb je er een foto van? 8)
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

haha ja vrijdag heb ik me pin up laten zetten maar heb er nu alleen nog maar slechte en bloederige foto's van :lol:
volgende week zal ik wel een paar goeie neerzetten :wink:
miran72
500km gereden
500km gereden

Bericht door miran72 »

Zwepper schreef:

Komt ie
Afbeelding
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

:o is net zoals die andere ook een hele nette :D
hoop dat we je nog eens vaker tegenkomen :D
Tim VdW

Bericht door Tim VdW »

Gisteren en eergisteren 2 Yamaha's gezien:

1) eergisteren op de brug over de E19 op de Rubenslaan/Elewijtsesteenweg richting centrum Elewijt Kwam ofwel van richting Eppegem ofwel van richting Weerde
Het was ofwel een RD50 ofwel een FS1, weet het niet zeker, want was nog niet goed wakker, was rond 8u15. Het was een zwarte en had zo'n geblokte transfer op de tank en spaakwielen, dat weet ik zeker

2) gisteren in Werchter op de Nieuwebaan richting Werchter, van richting Tremelo volgens mij. Het was weer een RD50 of een FS1, weer niet zeker. Was deze keer wel wakker, maar zat aan de rechterkant in de auto op de achterbank, en hij reed in de tegenovergestelde richting (richting Werchter). Het was een zwarte en had een rode transfer, maar geen geblokte.
Ook spaakwielen

Misschien mensen vanop het forum??
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

van morgen 08.25 op de sgravenlands weg grijsachtige tank, 2ru filter, sportbuddy en rammelende immi pijp

wiewas dit? :shock:
Plaats reactie