Zakt een fs1 nou veel in waarde als de frame en blok nummers niet gelijk zijn.
De eerste letters zijn wel gelijk 2F2.
Hoeveel zou jij dan voor een opknap project geven, is compleet maar waarschijnlijk niet origineel en zonder kenteken.
barttm schreef:Zakt een fs1 nou veel in waarde als de frame en blok nummers niet gelijk zijn. De eerste letters zijn wel gelijk 2F2. Hoeveel zou jij dan voor een opknap project geven, is compleet maar waarschijnlijk niet origineel en zonder kenteken.
bart
is gewoon een hype, blijkbaar moeten bij een fs1 het motorbloknr en het framenummer overeenstemmen. But Wtf. Er sirculeren nog genoeg carters zonder nummer. En als je een fs1 uit japan invoert, die hebben alleen een framenummer en de plaats van het motornummer is gewoon blanko.
barttm schreef:Zakt een fs1 nou veel in waarde als de frame en blok nummers niet gelijk zijn. De eerste letters zijn wel gelijk 2F2. Hoeveel zou jij dan voor een opknap project geven, is compleet maar waarschijnlijk niet origineel en zonder kenteken.
bart
is gewoon een hype, blijkbaar moeten bij een fs1 het motorbloknr en het framenummer overeenstemmen. But Wtf. Er sirculeren nog genoeg carters zonder nummer. En als je een fs1 uit japan invoert, die hebben alleen een framenummer en de plaats van het motornummer is gewoon blanko.
zo gek vind ik het niet hoor ze zijn origineel immers ook geleverd met gelijke nummers, gelijke nummers maakt hem gewoon weer stukkie orgineler, net als bijvoorbeeld een orgineel stuur tov een immitatie