Niels schreef:Ziet er erg goed uit Sam!
Hoe heb je het nou met dat carter gedaan?
Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v3.0
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v3.0
Vorige zat op de 100
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
vandaag rd terug aan de praat gekregen, van geheim projekt carbu uitgekuist en terug aan het bollen gekregen, enkele kleurdelen gespoten, met 5 brommers een testritje gemaakt enz. Ook twee rd's naar de rechtmatige eigenaar gebracht, lijstje opgesteld van te zoeken onderdelen en benodigdheden die we morgen in Wellen gaan zoeken, een ondertussen nog 3 Duvels gedronken, Wel een druk dagje geweest.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
niet echt, niet super veel yamaha delen ook niet,
heb wel niet té hard gezocht want geld is op en dan kan ik het weer niet late om te kope
kan nu wel nog hele hoop onderdelen kope voor een heel mooi prijsje, maar dan zou ik iemand in de buurt van krimen aan den ijssel moeten vinden...
heb wel niet té hard gezocht want geld is op en dan kan ik het weer niet late om te kope

kan nu wel nog hele hoop onderdelen kope voor een heel mooi prijsje, maar dan zou ik iemand in de buurt van krimen aan den ijssel moeten vinden...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- Triforce
- 2500km gereden
Vandaag mijn Z1 cilinder gemonteert, en die kan de vertanding 13/40 nog best aan moet ik zeggen, ik heb helaas nog geen goeie afstel sproeiers hiervoor dus heb ik een 102 sproeier van stage 6 erin zitten, het is alleen wel ff wennen dat hij onderin iets minder trekt dan mijn 43,5mm fs1 cilinder die de heletijd warm liep met een 160 lange sproeier.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Yamaha rd50m schreef:niet echt, niet super veel yamaha delen ook niet,
heb wel niet té hard gezocht want geld is op en dan kan ik het weer niet late om te kope![]()
heb je die kerel met al die originele spullen gezien? met die RD50 kapjes en bazaar?

when men were men, and helmets were for divers
-
- 7500km gereden
YamaSam schreef:Yamaha rd50m schreef:niet echt, niet super veel yamaha delen ook niet,
heb wel niet té hard gezocht want geld is op en dan kan ik het weer niet late om te kope![]()
heb je die kerel met al die originele spullen gezien? met die RD50 kapjes en bazaar?![]()
uhu, ik dacht nog, als ik nu een orgineel kapje koop en ik bouw er een rd rond, maar leek me net iets te moeilijk

heb wel niet naar de prijs gevraagd, dus geen idee of hij duur was ofzo
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
da viel reuze mee.. vond ik toch, bij zijn achterbuur heb ik de pistons en segmenten gekocht voor de AS, €25 per stuk, dus voor €50 de volledige set!
de aandrijfband ook btw, die kost op het net iets van een €200, daar had ik die mee voor €5
denk wel niet dat die wist wat het juist was!
de aandrijfband ook btw, die kost op het net iets van een €200, daar had ik die mee voor €5

when men were men, and helmets were for divers