Sinds dat ik mijn brommer heb rijd ik op Mix..( alweer zo'n 3/4 jaar geleden ) Die jongen die zijn o-zo-mooie FS1 aan mij verkocht brabbelde wat in het plat-Zeeuws, verstond er dus niks van, maar het ging waarschijnlijk over de brandstof
Maar mijn vraag.. Op welke brandstof rijden jullie? Mix of Euro 95 ( of wat anders natuurlijk )
Ik doe gewoon Mélange in mijn tank en ga die zelf halen bij Total Fina en dan doe ik een goei kruik vol en telkens ik thuis bijtank dan schud ik die nog eens goed op... Ik denk nog altijd dat 2-takt indoen beter is dan benzine in tank + dan laten mengen via oliereservoir ...Wat denken jullie?
Greetzz
GoM!cky schreef:Ik doe gewoon Mélange in mijn tank en ga die zelf halen bij Total Fina en dan doe ik een goei kruik vol en telkens ik thuis bijtank dan schud ik die nog eens goed op... Ik denk nog altijd dat 2-takt indoen beter is dan benzine in tank + dan laten mengen via oliereservoir ...Wat denken jullie? Greetzz
een oliepompje is natuurlijk wel makkelijk. ik heb wel eens gehoord dat ze boven de 65km per uur niet goed werken. bovendien moet je natuurlijk wel olie in het resevoir gooien 3x raden