Ik heb dus een klein probleempje, Mijn fs1 stottert rond de 5000 toeren tot zijn powerband ongeveer 6 á 7000 toeren en het valt niet te rijden, hij stottert daar tussen in en daarna trekt hij hem weer enorm door, ik moet zelfs de ontsteking op 1,5 zetten om het minder te laten worden. Zou iemand raad weten hierop??
de luchtstel schroef staat afgesteld, maar ik moet nog andere sproeiers halen want er zit nu een 160 lang in van mikuni en ik wil de maten van 100 tot 150 nog kopen want ik wist niet dat JMPB de lange verkocht van mikuni
ontsteking is goed, en als het de bobine was dan zou hij de heletijd stotteren maar hij stotter op een bepaald gebied totdat hij in zijn powerband gaat en dat gaat hij als een speer er vandoor
kijk eens goed naar je bougiekabel? als je de bougiekap eraf trekt moet hij MINSTENS vanaf een halve CM vonken op je cilinder, soms wel een cm. als dit goed is, is je bobine niet kapot maar maar de kabel gewoon te weinig contact met de bougiekap om een krachtig genoege vonk af te leveren.
ik heb dus de stotteringen eruit gehaald, maar nu krijg ik steeds warmlopers als ik te snel op trek of te hoog in de toeren rij. ik heb nu 160 lang mikuni 16mm carb en gas naald op vol lucht dus het clipje helemaal omhoog, hij start niet lekker maar hij trekt wel heerlijk door maar dat kan ik nu niet te lang doen omdat ik dan een warmloper krijg