Moet je kijken wat ik gekocht heb! 3.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
het is idd de bedoeling dat die op mijn fs1 komt al zal het carter dan nog wel drastisch aangepast moeten worden...
ik kon er zeker geschikt aan komen daarom heb ik em ook maar direct gekocht, was maar 60 euro kwijt
(een gebruikte maar dit is echt topkwaliteit) dat is dan wel zonder kop en zuiger.
Dat moet ik er dus nog bij kopen + hoonbeurt komt samen dan ongeveer op +- 150 euro voor een nieuw setje heb ik toch dik 50 euro bespaard t.o.v. nieuw
ik kon er zeker geschikt aan komen daarom heb ik em ook maar direct gekocht, was maar 60 euro kwijt

Dat moet ik er dus nog bij kopen + hoonbeurt komt samen dan ongeveer op +- 150 euro voor een nieuw setje heb ik toch dik 50 euro bespaard t.o.v. nieuw
-
- 1500km gereden
ja zeker
dat opvullen van die membraanruimte leek me nou niet zo geweldige klus om te laten doen
daarom heb ik ook maar besloten zo n cylinder erop te gaan doen
oo ja die jongen waar ik em van kocht heeft ook een webshop best wel goedkoop;
www.ks-parts.nl hpi voor 210 euro

daarom heb ik ook maar besloten zo n cylinder erop te gaan doen
oo ja die jongen waar ik em van kocht heeft ook een webshop best wel goedkoop;
www.ks-parts.nl hpi voor 210 euro
- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer:
Paar borgmoertjes en wat imbusboutjes en setje voelermaatjes allles voor maar zoon 7 euro
4 borgmoertjes m10
5 imbus m10x40(ongeveer)
4imbus m10x2(ongeveer)
en binne kort nog de schokbrekerboute en koplamp boute en tellerplaat en alles ga ik daar ook hale hebbe bijna elke bout die je kan bedenke sommige moete ze wel bestelle maarjah behalve zoals achterbrug as en zo dat dan weer net niet
4 borgmoertjes m10
5 imbus m10x40(ongeveer)
4imbus m10x2(ongeveer)
en binne kort nog de schokbrekerboute en koplamp boute en tellerplaat en alles ga ik daar ook hale hebbe bijna elke bout die je kan bedenke sommige moete ze wel bestelle maarjah behalve zoals achterbrug as en zo dat dan weer net niet

-
- 10000km gereden
- Contacteer: