wat moet je doen als je schoonmoeder door de tuin wankelt?
nog een keer schieten

nog eentje dan:
wat moet je doen als je schoonmoeder tegen het glas tikt?
de wasmachine aanzetten
geo schreef:een Belg, een Nederlander, een knap juffrouwke en een non zitten in een trein. Plots rijdt de trein een tunnel in en het licht werkt gelukkig niet meer. Het is plots pikdonker. Ineens klinkt er een luide klets en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Nederlander pijnlijk in z'n gezicht te wrijven. NIEMAND ZEGT IETS EN ZE KIJKEN ELKAAR WANTROUWIG AAN;
"Godverdomme" denkt de non, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die beauty te pakken en die wilde da niet en die heeft hem 'n toek gegeven".
"Sapperdepietjes" denkt da ferm poeppeke,"dieje kees heeft waarschijnlijk mij willen pakken in den donkere, maar hij heeft per ongeluk tante nonneke aangeraakt en die wilde da niet en heeft hem de hand Gods tegen zijn kaak geplant.
"Potverdorie" denkt de Nederlander, "Die vertomde Pelg heeft natuurlijk geprobeerd die leuke meid te grazen te nemen, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde da nie en die heeft geprobeerd hem te slaan, maar die verdomde Belg realiseerde zich dat, heeft zich gebukt, waardoor ik een upperkut in ontvangst mocht nemen"
Terwijl de Belg denkt:"Ik hoop dat da licht in de volgende tunnel nog eens uitvalt, dan kan ik dieje Hollander nog eens op zijn bakkes slaan"