van het weekend maar ff naar duitsland toe te scheuren of niet? !
nee hoor doe maar rustig aan je moet niet zoals een maat van me worden;
100 km in 30-zone, 160 waar je 50 mag hij heeft zijn rijbwijs NOG WEL trouwens
dat is idd een zusterbedrijf van de deense firma thansen, vergeet niet dat er +/- 35 a 40 euro aan verzendkosten bijkomt. Ik ben aan het kijken hoe groot de markt er voor is en in onderhandeling met de fabrikant van die dingen.......
LA;
Originele onderdelen (cmsnl.com): Scharnierboutjes rem- en koppelingshevel
Veertje voor de (schijf)remhendel
Bout + pakking olieaflaat
Vliegwielafdekkap
Uitlaatpakking
Circlips
Dat gebogen plaatje waar de veer van de middenbok aan hangt
Veer voor de middenbok
Veer voor de rempedaal
Benzinekraantje
Tellerkabelhouder voorspatbord dx
Bout+moer voor de trommelrem te bevestigen
Chromé afdekkapjes voorvork
Dit is goed voor een 95,80 euro inc. Verzending
Dan heb ik ook nog besteld bij Mobiline.de Uitlaatbocht
Beide uitlaatbochtwartels
Rubber in uitlaat waar de middenbok tegen komt
Demper
Montageset voor remschijf
Linker en rechter zijkastbout
Achteras
Scharnieras achterbrug
Schokdempers
Compleet achterwiel+binnen- en buitenband
Achterremhevel
Ketting+voortandwiel+achtertandwiel+ montageset achtertandwiel+ nog iets, maar men Duits is niet bijzonder goed
Koppelingsdingetje (waarmee de koppelinghendel is verbonden met het stuur)
Afdekkappen gasdraaistuk voor DX
Koppelings- en remhendel
Luchtfilterelement
Chromé deksels voor luchtfilterhuis
Voor- en achterspatbord
Zij standaard
Voetenbalk+ rubbers
Carburateur revisieset
Sproeier 130
Een afdekkap voor de voorvork, ik vermoed de verkeerde
Compleet voorwiel + band DX
Dichtingsset cilinder
Voetpakking
Olie
Een hoop inbusbouten
En dit is dan 475,59 euro + 6 euro verzendkosten Het eerste pakket van cms nl is al aangekomen, het pakket van mobiline komt normaal morgen aan
Foto’s volgen !
Frederik schreef:LA; Originele onderdelen (cmsnl.com): Scharnierboutjes rem- en koppelingshevel Veertje voor de (schijf)remhendel Bout + pakking olieaflaat Vliegwielafdekkap Uitlaatpakking Circlips Dat gebogen plaatje waar de veer van de middenbok aan hangt Veer voor de middenbok Veer voor de rempedaal Benzinekraantje Tellerkabelhouder voorspatbord dx Bout+moer voor de trommelrem te bevestigen Chromé afdekkapjes voorvork Dit is goed voor een 95,80 euro inc. Verzending
Dan heb ik ook nog besteld bij Mobiline.de Uitlaatbocht Beide uitlaatbochtwartels Rubber in uitlaat waar de middenbok tegen komt Demper Montageset voor remschijf Linker en rechter zijkastbout Achteras Scharnieras achterbrug Schokdempers Compleet achterwiel+binnen- en buitenband Achterremhevel Ketting+voortandwiel+achtertandwiel+ montageset achtertandwiel+ nog iets, maar men Duits is niet bijzonder goed Koppelingsdingetje (waarmee de koppelinghendel is verbonden met het stuur) Afdekkappen gasdraaistuk voor DX Koppelings- en remhendel Luchtfilterelement Chromé deksels voor luchtfilterhuis Voor- en achterspatbord Zij standaard Voetenbalk+ rubbers Carburateur revisieset Sproeier 130 Een afdekkap voor de voorvork, ik vermoed de verkeerde Compleet voorwiel + band DX Dichtingsset cilinder Voetpakking Olie Een hoop inbusbouten En dit is dan 475,59 euro + 6 euro verzendkosten Het eerste pakket van cms nl is al aangekomen, het pakket van mobiline komt normaal morgen aan Foto’s volgen !
dat gebogen plaatje waar de veer van de middenbok aanhangt noemt halve maan