Ik heb een nieuwe accu, maar er staat in slecht nederlands op dat je er eerst accuzuur moet indoen en daarna er weer uit moet laten lopen en het daarna moet uitspoelen met gedestilleerd water. Ik snap er niet zoveel van, heeft iemand dit eerder gedaan? Ik hoor graag hoe je het hebt gedaan...dank!
je moet er accu zuur in doen en hem opladen met een 6,9volt oplader, en dan is hij goed, en gedestileerd water is alleen om hem weer bij te vullen als het zuur niveau laag staat
bij een nieuwe accu kun je het ook via de gele stopjes bove op sectie per sectie vulle en als het goed is hij dan na een half uurtje uurtje staan gwn goed voor gebruik hoeft nie opgelade te worde als alles goed is. en overig zuur door dat rode dopje waar die slang op kan eruit giete tot op het aangegeve niveau op de accu
R&zo schreef:heb toevallig ook een nieuwe accu; waar moet dat slangetje naartoe? er zat eerst een soort klein condoompje en toen ik doe eraf trok hoorde ik poef
dat slangetje gaat via je accubak naar buiten en hangt dan onder je frame, zodat er geen zuur op je frame komt