oproep voor de techneuten. Mijn street krijg ik onmogelijk in zijn neutraalstand met draaiende motor. Wanneer je hem stillegt is er geen enkel probleem. Duid dit op slijtage van een of ander onderdeel.
duid op simpel beide schakel vefren kaopt ergste geval schakel gavel verbogen beide gevallen zakken die hap en kijken geblazem stap voor stap bekijken die handel kopeeling werkt nog na behoeven??????????
FS1SE schreef:duid op simpel beide schakel vefren kaopt ergste geval schakel gavel verbogen beide gevallen zakken die hap en kijken geblazem stap voor stap bekijken die handel kopeeling werkt nog na behoeven??????????
tien tegen één het billeke (kogeltje), dat met de veer de plek tussen 1e en 2e in de uitsparing op de schakelwals moet vallen..
verhard vet waarschijnlijk
edit: stationair toerental zit er ook wel voor iets tussen, hoe trager hoe beter doorgaans
YamaSam schreef:tien tegen één het billeke (kogeltje), dat met de veer de plek tussen 1e en 2e in de uitsparing op de schakelwals moet vallen.. verhard vet waarschijnlijk
edit: stationair toerental zit er ook wel voor iets tussen, hoe trager hoe beter doorgaans
ok in de loop van de volgende weken effen olie eraf, carterdeksel demonteren en effen alles goed bekijken.
stationair toerental is een van de rustigste van al onze fs 1's
Ja das altijd vervelend, maar het lukt niet wanneer je dus helemaal naar z'n 1 terug schakelt en dan klein tikkie naar boven (aangezien hij van zn 2 naar de vrij ook niet pakt bij mij (ar50))