de boven spoelers en dan de vorm van het uiteinde van het tussen schotje
dus dat ie het zo op zijduwt waardoor het niet direct je uitlaat weer uit gaat
mpro09 schreef:de boven spoelers en dan de vorm van het uiteinde van het tussen schotje dus dat ie het zo op zijduwt waardoor het niet direct je uitlaat weer uit gaat
Triforce schreef:heb vandaag weer de snelle fs1 pijp erop gezet,
Ik heb vandaag mijn uitlaat er proberen af te halen, dat ding zat vlakbij de cilinder helemaal onder roest. Maar het is me niet gelukt! Ik heb toen maar de cilinder met uitlaat en al er af gehaalt. Ik kon de uitlaat ten opzichte van de cilinder draaien, maar ik kreeg hem er niet af. Dus kan iemand me vertellen hoe je een uitlaat er af haalt? (met een waterpomptang...) Dank!
Ff een paar nachten in de kruipolie/WD40 laten staan. Als het daarna niet los komt met een waterpomptang kan je proberen de wartel los te tikken m.b.v. een schroevendraaier en een hamer
ik zie hier dat veel mensen het allemaal over 25 euro hebben als ze en cilinder willen uithonen bij josdijkman koste het mij 15 euro incl zuiger. de zuiger was 11.50 dus 3.50 euro voor het honen.
bij mij moesten ze eerst een boor spil maken voordat ze brommer cilinders konden honen, maar hij doet echt perfect werk bij mij, hij maakt zelfs de spoelpoorten en de uitlaatpoort mooi zodat de zuiger minder snel kan gaan happen
appiefs1 schreef:ik zie hier dat veel mensen het allemaal over 25 euro hebben als ze en cilinder willen uithonen bij josdijkman koste het mij 15 euro incl zuiger. de zuiger was 11.50 dus 3.50 euro voor het honen.
bij dijkman is het nog wel eens wat vaag. ik heb laatst nog een ori f5b laten boren en honen, dat was 50 euro, inclusief een proxzuiger van 25.50 en een setje pakkingen