Linker oud type spiegeltje en 2 vorkrubbers voor een oud type trommelvork
als die vorkrubbers zo oud zijn als je zegt kan je ze eevengoed direckt bij het stort gooien, die kunnen niets meer verdragen, moteer ze en ze zijn binnen de 2 dagen naar de kloten. Het enigste wat je hier meer kan aanvangen is ze in een glazen kastje tentoonstellen en er van afblijven.
nou mijn ori rubbers zijn anders nog steeds goed terwijl ik op mijn groene fs1 al 3 keer de rubbers heb moeten vervangen omdat de immi zo snel verrot gaan
geo schreef:als die vorkrubbers zo oud zijn als je zegt kan je ze eevengoed direckt bij het stort gooien, die kunnen niets meer verdragen, moteer ze en ze zijn binnen de 2 dagen naar de kloten. Het enigste wat je hier meer kan aanvangen is ze in een glazen kastje tentoonstellen en er van afblijven.
Zwepper schreef::shock: nou mijn ori rubbers zijn anders nog steeds goed terwijl ik op mijn groene fs1 al 3 keer de rubbers heb moeten vervangen omdat de immi zo snel verrot gaan
kan best zijn, maar wij hebben andere ervaringen met deze rubbers, als de Messie ze niet in de vuilbal gekieperd heeft, dan maak ik er deze week nog wel eens een paar foto's van.