olielek
olielek
beste fs1'ers,
mijn blok lekt veel olie, en ik heb de carter nagecheckt, er zat inderdaad een scheurtje in. dat heb ik netjes laten dichtlassen, maar nu lekt hij op verschillende plaatsen nog steeds! hier zitten geen scheurtjes, ze lekken namelijk op de naad van de carterhelften.
nu heb ik dat ook dichtggemaakt en lekt het nog steeds, maar nu had een vriend van mij dat zijn 4takt veel lekte omdat de zuigerringen versleten waren, kan zoiets ook bij een fs1?
hartelijke groeten,
jurriaaan daams
mijn blok lekt veel olie, en ik heb de carter nagecheckt, er zat inderdaad een scheurtje in. dat heb ik netjes laten dichtlassen, maar nu lekt hij op verschillende plaatsen nog steeds! hier zitten geen scheurtjes, ze lekken namelijk op de naad van de carterhelften.
nu heb ik dat ook dichtggemaakt en lekt het nog steeds, maar nu had een vriend van mij dat zijn 4takt veel lekte omdat de zuigerringen versleten waren, kan zoiets ook bij een fs1?
hartelijke groeten,
jurriaaan daams
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
ah zo, dat dachten ze daar ook al bij de lasserij
ik heb nooit een motorblok echt uit elkaar gehaald is het verdoemde lastig om dat te doen of kan een redelijk onervaren sleutelaar dat wel doen?
is het niet mogelijk om gewoon de naad aan de onderkant dicht te smeren met pakking?
graag hoor ik ervaring e.d
ik heb nooit een motorblok echt uit elkaar gehaald is het verdoemde lastig om dat te doen of kan een redelijk onervaren sleutelaar dat wel doen?
is het niet mogelijk om gewoon de naad aan de onderkant dicht te smeren met pakking?
graag hoor ik ervaring e.d
-
- Site Admin
-
- Site Admin
-
- 2500km gereden
Niels schreef:Voor een blokrevisie kan je de handleiding van het forum erbij nemen, of ik kan het voor je doen.
Als je hem toch open hebt kan je hem net zo goed meteen reviseren, nieuwe lagers erin etc.
Gewoon met pakking smeren lijkt me niet zo netjes
Niels,
Doe jij nog steeds blokrevisies?
1978 chroom 60 cc
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Laars schreef:Niels schreef:Voor een blokrevisie kan je de handleiding van het forum erbij nemen, of ik kan het voor je doen.
Als je hem toch open hebt kan je hem net zo goed meteen reviseren, nieuwe lagers erin etc.
Gewoon met pakking smeren lijkt me niet zo netjes
Niels,
Doe jij nog steeds blokrevisies?
Niels is nogal druk met andere dingen ipv brommers volgens mij

-
- 1250km gereden