hoe pak ik dit aan ?

Alles over de techniek en sleutelen
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

rise and shine schreef:Ik heb het wel een beetje gehad met al dat extreem rechtse gebeuren in Nederland. Mensen die zogenaamd trots zijn op Nederland maar het ondertussen alleen maar aan het verpesten zijn vind ik wel zo zielig.
Maar ondertussen is 1^4 van het Nederlandse afa volk net zo fout als de 'nazis', nazi's hebben een hekel aan 'buitenlanders' en de afa groep waar ik het over heb heeft net zo'n hekel ( zo niet erger) aan nazi's en zijn dus zo hypocriet als het maar kan :roll:

maar is toch nog een groot verschil, er is een goede rede waarom je iets tege nazi's hebt, en geen rede om iets tege buitelanders te hebbe, dus zo hypocriet is het dan toch niet?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Maar als jij iets of iemand zo erg haat dat je hem of haar liever dood ziet als levend, gaat het voor mij toch echt wat ver.

Ook al vind ik het niet erg om zo nu en dan een nazi een klap te verkopen :oops:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

ergens heb je wel een punt :P ,
maar soms als ik beelden van blood and honour gedoe zit heb ik toch ook iets van "bom erop en we zijn er vanaf!"

ik weet niet of je het liedje nazis shoudn't drive kent van mdc, maar in de intro zegge ze het wel mooi
"nazi's wanted lots of other people death so it's okay to want them death to, isn't it?"
(liedje gaat trouwens over ian stuart :D )
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Yamaha rd50m schreef:ergens heb je wel een punt :P ,
maar soms als ik beelden van blood and honour gedoe zit heb ik toch ook iets van "bom erop en we zijn er vanaf!"

ik weet niet of je het liedje nazis shoudn't drive kent van mdc, maar in de intro zegge ze het wel mooi
"nazi's wanted lots of other people death so it's okay to want them death to, isn't it?"
(liedje gaat trouwens over ian stuart :D )

http://www.youtube.com/watch?v=Jpe3kXEV1HA
:mrgreen:
enniewegs, misschien niet de goeie plek om hier over de talken , is niet echt fs1 gerelateerd enzo blabla :roll: :P verwijder m'n banner wel
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

Yamaha rd50m schreef:je hebt ook linkse skins,
oorspronkelijk luisterde skinds naar ska trouwens, en ska kwam van zwarte mense, die rechtse skins stele gewoon alles omdat ze te dom zijn om zelf iets orgineels te vinden

Mooie film hierover:

This is England

spirit of '69! haha :D

Woody:

Well the bloody girls name 's Harvey ey...
Hello I'm Harvey and I come to give you jip!
I got one of those for you Sony Jim, I got one of those,..

haha geniaal stukske :D

Plaats reactie