hoe pak ik dit aan ?
hoe pak ik dit aan ?
hallo allemaal
ik heb een probleempje met mijn fs1 van de week stopte hij er ineens mee en deed het soms wel en dan viel hij weer uit nu heb ik even wat dingen bekeken en kwam ik erachter dat er iets aan de hand is met mijn krukas, de drijfstang zit namelijk muurvast de krukas zelf draait nog wel maar de drijfstang bijna niet meer ( met heel veel kracht wel)
en nu is mijn vraag heeft iemand dit al eens gehad en wat moet ik eraan doen ik dacht sowieso dat motorblok eens uit elkaar halen en dan de krukas nakijken wat er precies aan de hand is en daarna het hele blok reviceren.
heeft iemand misschien tips of het zelf meegemaakt ? want het blok heb ik zeg maar nog nooit zover opengehad.
groeten
nick
ik heb een probleempje met mijn fs1 van de week stopte hij er ineens mee en deed het soms wel en dan viel hij weer uit nu heb ik even wat dingen bekeken en kwam ik erachter dat er iets aan de hand is met mijn krukas, de drijfstang zit namelijk muurvast de krukas zelf draait nog wel maar de drijfstang bijna niet meer ( met heel veel kracht wel)
en nu is mijn vraag heeft iemand dit al eens gehad en wat moet ik eraan doen ik dacht sowieso dat motorblok eens uit elkaar halen en dan de krukas nakijken wat er precies aan de hand is en daarna het hele blok reviceren.
heeft iemand misschien tips of het zelf meegemaakt ? want het blok heb ik zeg maar nog nooit zover opengehad.
groeten
nick
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Re: hoe pak ik dit aan ?
nick_janssen3 schreef:hallo allemaal
groeten
nick
Ik heb hier ook last van met een bami 4 takt blok, ik denk dat het gewoon een ander krukasje word

Maar hij moet dan idd helemaal open, staat wel ergens in de faq hoe dat helemaal in z'n werk gaat
-
- 1500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
okey dus er moet totaal een nieuwe krukas in of een nieuwe drijfstangset of is dit onbegonnen werk ?? ik denk trouwens dat het weer er nu wel ok voor is om hem eens uit elkaar te halen
en k heb zelf geen idee hoe het komt of het nou vuil is of de warmlopers.
naja maar eens aan de bak want hij moet eigenlijk 1 augustus weer rijden

en k heb zelf geen idee hoe het komt of het nou vuil is of de warmlopers.

naja maar eens aan de bak want hij moet eigenlijk 1 augustus weer rijden

-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
je hebt ook linkse skins,
oorspronkelijk luisterde skinds naar ska trouwens, en ska kwam van zwarte mense, die rechtse skins stele gewoon alles omdat ze te dom zijn om zelf iets orgineels te vinden
oorspronkelijk luisterde skinds naar ska trouwens, en ska kwam van zwarte mense, die rechtse skins stele gewoon alles omdat ze te dom zijn om zelf iets orgineels te vinden
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Ik heb het wel een beetje gehad met al dat extreem rechtse gebeuren in Nederland. Mensen die zogenaamd trots zijn op Nederland maar het ondertussen alleen maar aan het verpesten zijn vind ik wel zo zielig.
Maar ondertussen is 1^4 van het Nederlandse afa volk net zo fout als de 'nazis', nazi's hebben een hekel aan 'buitenlanders' en de afa groep waar ik het over heb heeft net zo'n hekel ( zo niet erger) aan nazi's en zijn dus zo hypocriet als het maar kan
Maar ondertussen is 1^4 van het Nederlandse afa volk net zo fout als de 'nazis', nazi's hebben een hekel aan 'buitenlanders' en de afa groep waar ik het over heb heeft net zo'n hekel ( zo niet erger) aan nazi's en zijn dus zo hypocriet als het maar kan

- Zwepper
- 2500km gereden
rise and shine schreef:Ik heb het wel een beetje gehad met al dat extreem rechtse gebeuren in Nederland. Mensen die zogenaamd trots zijn op Nederland maar het ondertussen alleen maar aan het verpesten zijn vind ik wel zo zielig.
al dat nazi gezeik is gwn stom de mensen die zig tegewoordig SKINHEAD noemen weten niet eens waar de egte skins vandaan kwamen en ze weten ook niet dat Echte skinheads niet rasisctisch waren !! Maar als ik en een paar vrienden op stap gaan hebben we wel vaak zat gezeik omdat mensen denken dat iedereen met een hanekam of kale kop automatisch een nazi is terwijl ik ook vaak zat met negerskinheads om ga

-
- 7500km gereden
- Contacteer: