Beter in een echte stad en zeker niet in het voor progamma hoofdact moet het worden want anders kom ik toch niet

rise and shine schreef:hm, je moet ook niet in Eindhoven gaan spelen![]()
Beter in een echte stad en zeker niet in het voor progamma hoofdact moet het worden want anders kom ik toch niet
YamaSam schreef:rise and shine schreef:hm, je moet ook niet in Eindhoven gaan spelen![]()
hahhah met jou kan ik spreken
en dat eindhovenverhaal kan idd kloppen, we speelden daar es in een zaal "Baroeg"
alwaar na het optreden zo'n ruzie gemaakt werd bij de organisatoren, dat iedereen ging lopen..
enkele weken later bleek dan dat wat punkers daar met een barkruk een poolse jongen "die lastig deed" het hoofd hadden ingeslagen![]()
foute boel dus, wij zijn behoorlijk wat gewoon, maar daar dachten we echt dat tweederde van de zaal op foute speed bezig was! (dat merk je voornamelijk als de zaal nog minutenlang blijft doorspringen na het einde van een nummer, en je in ieders ogen z'n ingewanden kan zien zitten)
rise and shine schreef:YamaSam schreef:Zwepper schreef:zo maar dat is best een aardige zaal![]()
en ken jij mischien cenobites ?
ah ja hoor, daar hebben wel al enkele keren mee samengespeeld!
ook de 'dicemen' en 'batmobile' zijn goede vrienden van ons
Laat ik nu net batbobile - shoot shoot aan het luisteren zijn