Brommer kopen
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle
Brommer kopen
Beste leden,
Kunnen jullie even je mening gefen over deze fs1, en wat hij ongeveer waard is? Hij is helemaal in orde, alles orgineel! Behalve zadel.... Check ff de link: http://www.marktplaats.nl/
Die man wou er 900 voor hebben....
Later
Kunnen jullie even je mening gefen over deze fs1, en wat hij ongeveer waard is? Hij is helemaal in orde, alles orgineel! Behalve zadel.... Check ff de link: http://www.marktplaats.nl/
Die man wou er 900 voor hebben....
Later
Laatst gewijzigd door paull op 02 jul 2008, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle
Oja je hebt gelijk, hier is een andere: http://www.mijnalbum.nl/Album=OBCFTQTJ
- Lukas251
- 1500km gereden
- Berichten: 1505
- Lid geworden op: 27 jun 2007, 20:03
- Locatie: Gent
Re: Brommer kopen
paull schreef:Hij is helemaal in orde, alles orgineel!
het zadel al niet
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
met rubbers wil ik de schakelpedaalrubber, handvaten etc zeggen..
als je een ovaalgesleten schakelpook hebt en er staat 5000 km op de teller, dan klopt er iets niet..
meestal gaat een fs1 aan de kant op 16000km.. tenminste, dat leid ik af aan de tellers die ik hier heb liggen..
dan is er werk aan, niet dat hij nietmeer verderkan dan hé
als je een ovaalgesleten schakelpook hebt en er staat 5000 km op de teller, dan klopt er iets niet..
meestal gaat een fs1 aan de kant op 16000km.. tenminste, dat leid ik af aan de tellers die ik hier heb liggen..
dan is er werk aan, niet dat hij nietmeer verderkan dan hé
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
geen probleem..
er zijn nog dingen waar je moet naar kijken he,
is de bougie roest? dwz weinig onderhoud gehad..
zitten er nog ribbels in de schakelas? zijn de kruiskoppen van de carterdeksels nog intact? (wijst op begaaid sleutelwerk)
blijft de sleutel nog in het contact vastzitten op stand 1 en 2? na 10000 is dit nietmeer het geval volgens mij
de sleetaanduiding van de remblokken nog binnen aanvaardbaar bereik? (zie je aan de indicator op de remas en klok)
kickstarter of schakelpedaal toch niet vastgelast?
is de blok droog onderaan?
staan er op de uitlaat tekens van griptangen of waterpomptangen?
er komt toch zeker wel geen blauwe pakking van tussen de carterhelften? (onverzorgde knutselaar is doorgaans slechte revisor)
..
er zijn nog dingen waar je moet naar kijken he,
is de bougie roest? dwz weinig onderhoud gehad..
zitten er nog ribbels in de schakelas? zijn de kruiskoppen van de carterdeksels nog intact? (wijst op begaaid sleutelwerk)
blijft de sleutel nog in het contact vastzitten op stand 1 en 2? na 10000 is dit nietmeer het geval volgens mij
de sleetaanduiding van de remblokken nog binnen aanvaardbaar bereik? (zie je aan de indicator op de remas en klok)
kickstarter of schakelpedaal toch niet vastgelast?
is de blok droog onderaan?
staan er op de uitlaat tekens van griptangen of waterpomptangen?
er komt toch zeker wel geen blauwe pakking van tussen de carterhelften? (onverzorgde knutselaar is doorgaans slechte revisor)
..
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle