Kijk dat is meer het idee, omdat er nu al foto's worden gepost voor de kalender, moet je wel echt speciale foto's posten, dus niet gewoon zomaar 1 getrokken in een schuurtje, maar echt op een mooie locatie!
Dus mensen pak je camera en trek er opuit in de natuur, schiet een mooi plaatje en post hem dan hier!
van rise and shine.. je moet gewoon een mooie brommer met een mooie achtergrond.. anders heb je een fs1 kalender van fs1tje in een schuur daar zijn ze niet voor bedoelt
Yamaha rd50m schreef:de vraga is natuurlijk ook, kies je voor de foto of de brommer?
de locatie, zorgt er natuurlijk ook voor dat de brommer beter uitkomt, jouw rd is mooi ( ben er zelfs jaloers op ), maar het is niet bepaald een foto om op een kalender te zetten.
btw zou je niet wat w8en tot als er iemand die hem echt gaat engageren voor een kalender?
mss dat de kalender wel een groot succes was, maar zien de personenen die hem de vorige keer hebben gemaakt het niet meer zitten. er zal wel meer tijd in kruipen in zo een kalender dat je denkt (lay-out, tripjes naar postkantoor,...)
Nouwja ik bedoel eigelijk meer op de kalender van vorigjaar, toen 'moest' het allemaal snel, en zijn er toch een hoop wel mooie maar opzich saaie foto's in de kalender gekomen. Daarom zeg ik laten we er dit jaar echt ons best voor doen, en er voor zorgen dat de foto van jouw fs1 het mooist is
zeker een goed idee denk ik!
het is idd nog wat vroeg, maar beter te vroeg dan te laat denk ik,
ik wil eventueel ook wel proberen wat te helpen met het maken van de kalender ofzo,
mss moete we gewoon een deadline make voor de foto (wel pas ergens opt einde vant jaar )
en dan zien we wel