Mijn vader zag op de terugweg van zijn werk vanuit Rotterdam een Yamaha YB100 op een aanhanger staan (in de file was het)
Misschien van iemand van het forum??
Ik denk dat ik straks een FS1 heb gespot. Rond een uur of 12.15/12.20. Kwam van de waalbrug af (in Nijmegen dus), en ging richting keizer karelplein. Het was een FS1 met redelijk donkere tank (volgens mij zwart met 2F2 strepen) en een street/3e9 buddyseat met stalen chroom kontje, lage uitlaat en M-stuur volgens mij. Zat iemand op met een donkere (volgens mij) bruine jas.
ik zag afgelope zaterdag eind van de mindag een italian rijden bij het stoomgemaal in putte
ik zat daar lkkr te visse zie je zo mooie brommertje langs rijde das nog een leuk he en had mooie stikkers he
nico schreef:ik zag afgelope zaterdag eind van de mindag een italian rijden bij het stoomgemaal in putte ik zat daar lkkr te visse zie je zo mooie brommertje langs rijde das nog een leuk he en had mooie stikkers he
gisteren bij brommersprint damwoude
oranje 1J5 van 'ruudsjuh' ook een forumlid
ik heb em ook nog ff zien en vooral horen rijden, met zijn la franconi uitlaat
klonk erg leuk !!!
Ruudsjuh jonge hou die uitlaat er vooral op
nee !!
ik zou mijn digitale camera meenemen!! maar vergeten verdomme v
op de site van brommersprint damwoude komen nog wel foto's te staan maja dan zie je lang niet alles ...