enorm trillen met topspeed
-
- Tombo is mijn testpiloot
je bedoelt dus :je rijd in zijn 4 hij gaat trillen, je knijpt de koppeling in en het is weg?of niet
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Triforce
- 2500km gereden
bij mij is het nu helemaal weg het trillen bovenin, wat ik had gedaan is me demper eruit gehaald en hem bekeken hoe dat er wel niet uitzag van een fs50 pijp
vet groot heeft geen steenwol nodig om hem te dempen, en zonder de demper heeft hij toch een niet normaal gat erin zitten, en er weer terug in gezet en vandaag naar school en weer terug en geen getril meer bovenin
dus voormij is het klaar

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
YamaSam schreef:ligt dat nou aan mij of wat, ik begrijp daar totaal geen jota van
ik denk dat hij zen demper er had uitgehaald om hem te vergelijken met eentje van fs50, dan er trug ingezet en nu trilt eht nietmeer, ofzoiets

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
die binnendempers van mijn dubbele hoge heb ik ook allebei moeten aanpassen tegen eindeloos trillen..
van nieuw af eigenlijk..
op een halve cm van het einde heb ik daar enkele mm's hittebestendige tape rondgedraaid, zo klemt die mooi achterin, en met een goede vijs hangt dan alles vrij goed vast.
dempingswol rond de laatste reeks gaatjes bracht toch vermogenswinst op mijn blok.. (met enkele pijp)
van nieuw af eigenlijk..
op een halve cm van het einde heb ik daar enkele mm's hittebestendige tape rondgedraaid, zo klemt die mooi achterin, en met een goede vijs hangt dan alles vrij goed vast.
dempingswol rond de laatste reeks gaatjes bracht toch vermogenswinst op mijn blok.. (met enkele pijp)
when men were men, and helmets were for divers
-
- 2500km gereden
-
- 2500km gereden
net mijn naaldlager even vervangen.. en ALLES zag er onwijs netjes uit.. me cilinder was zowat gepolijst zo aan het blingen
zelfde geld voor mijn zuigerveren..
naald lager zag er ook nog wel netjes uit.. maar evengoed vervangen..
net ook even mijn wielen eraf gehaald.. die worden morgen opnieuw gespaakt.. en dan hopen dat het een beetje over is..
zo niet.. dan moet ik me blok maar reviseren ofzo 

naald lager zag er ook nog wel netjes uit.. maar evengoed vervangen..
net ook even mijn wielen eraf gehaald.. die worden morgen opnieuw gespaakt.. en dan hopen dat het een beetje over is..

-
- Tombo is mijn testpiloot
misschien zit het wel tussen je oren 

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
haha, dan zou het ook bij mij tussen me oren moeten zitten, en bij me vriendin.. want die hoorde het ook meteen toen aan kwam rijden zaterdag avond
en zo gek zijn wij noord-holland-noorders toch ook weer niet?
maar ze ketting gaat wel over ze bokstandaart heen als hij rijd denk ik, ze ketting staat wel op goede spanning.. maar komt het dan niet misschien doordat ze tandwiel een ei is? dat de ketting gaat zwabberen en dus dat geluid maakt op ze standaart?

maar ze ketting gaat wel over ze bokstandaart heen als hij rijd denk ik, ze ketting staat wel op goede spanning.. maar komt het dan niet misschien doordat ze tandwiel een ei is? dat de ketting gaat zwabberen en dus dat geluid maakt op ze standaart?
-
- 10000km gereden
- Contacteer: